trollemor;o) Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Mottok i dag et julekort med ønske om god jul og godt nytt år, fra-XXXXXX, hundenavn og hundenavn. Hundene var selvsagt avbildet. Er det bare meg som syns det er litt sært? Kanskje er det helt normalt? Kanskje ville jeg ikke reagert dersom h*n hadde latt være å ønske god jl fra hundene? jaja, sikkert ikke mye å lage styr av, men jeg lo litt da jeg så kortet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 For 11-12 år siden sendte jeg ut julekort med bilde av meg og hesten jeg pleide å ri og ønsket God Jul og Godt Nytt År fra oss. ) Hadde syntes det var koselig med julekort hvor kjæledyrene også var inkludert jeg. ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Jeg synes det er litt sært, men samtidig synes sikkert noen andre at det er sært at jeg sender bilde av ungene mine på julekort. Så jeg veit i grunnen ikke hva som er særest. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 For 11-12 år siden sendte jeg ut julekort med bilde av meg og hesten jeg pleide å ri og ønsket God Jul og Godt Nytt År fra oss. ) Hadde syntes det var koselig med julekort hvor kjæledyrene også var inkludert jeg. ) Ja, men det var ingen mennesker på bildet.. Ønska hesten god jul også? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 He he. Jeg må jo bare innrømme at jeg og eksen var hos fotograf og tok julekortbilde sammen med pusen.. Vi kjente fotografen, hvis det er noen unnskyldning I tillegg var det før barna kom.. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 He he. Jeg må jo bare innrømme at jeg og eksen var hos fotograf og tok julekortbilde sammen med pusen.. Vi kjente fotografen, hvis det er noen unnskyldning I tillegg var det før barna kom.. Ja, men da er jo dere med på bildet. Jeg syns det er himmelvid forskjell på det og på å ha bilde av bare hundene.. (Og i tillegg ønsker hundene meg god jul...?!) 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Ja, men det var ingen mennesker på bildet.. Ønska hesten god jul også? *lol* 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Det har vi også fått et år! ",) Tenkte ikke over at det kan være rart, de er jo så søte de hundene der 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Ja, men da er jo dere med på bildet. Jeg syns det er himmelvid forskjell på det og på å ha bilde av bare hundene.. (Og i tillegg ønsker hundene meg god jul...?!) Igjen må jeg si at jeg kjenner meg igjen fra den tiden 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Jeg syns ikke det er noe mer sært enn å sende av ungene egentlig. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Det er hvertfall mye mer personlig enn å kjøpe et kort til èn krone på Nille. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 Det er hvertfall mye mer personlig enn å kjøpe et kort til èn krone på Nille. He he, jada, det er jo personlig.. Det er sikkert bare jeg som har et merkelig forhold til hunder. Syns det er fryktelig rart når de blir behandlet som babyer eller barn. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har ei søster som ikke har barn, men katter. Hun snakker om kattene sine slik at man kunne tro det var barna hennes, eller at hankatten kunne vært mannen hennes. Jeg pleier ikke få gave fra henne, men får flotte gaver fra kattene hennes... Dyktige katter, må jeg si. :-) 0 Siter
fresja Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har sett mange julekort med bilder av hunder, enten sammen med barna eller sammen med voksne. Eller alene. Jeg sjekket kortene jeg fikk fra bror min de par siste årene, men jeg så ingen hund! 0 Siter
Gjest helt forståelig for dyreelskere. Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Før jeg fikk barna mine så var hunden mitt eneste barn. Ja, barn og slik blir det for dem det gjelder. Man må være glad i dyr og opplevd dette uten barn for å forstå hvor tussete man blir. Sært ja, men svært forståelig. Ikke minst er det flott å få et kort med den omtanke det er bak å ha laget det selv. Hvis du hadde kjøpt litt hundegodt og gitt i julegave til disse hundene på kortet ditt så hadde det varmet eieren hundre ganger mer enn gave til henne selv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Ja, men det var ingen mennesker på bildet.. Ønska hesten god jul også? ''Ja, men det var ingen mennesker på bildet.. Ønska hesten god jul også?'' Javisst! ) Jeg var utkledd som nisse og satt bakfrem på ryggen hans. *Hehe* 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Jeg har ei søster som ikke har barn, men katter. Hun snakker om kattene sine slik at man kunne tro det var barna hennes, eller at hankatten kunne vært mannen hennes. Jeg pleier ikke få gave fra henne, men får flotte gaver fra kattene hennes... Dyktige katter, må jeg si. :-) Hahaha, ja katter nå tildags altså;o) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Før jeg fikk barna mine så var hunden mitt eneste barn. Ja, barn og slik blir det for dem det gjelder. Man må være glad i dyr og opplevd dette uten barn for å forstå hvor tussete man blir. Sært ja, men svært forståelig. Ikke minst er det flott å få et kort med den omtanke det er bak å ha laget det selv. Hvis du hadde kjøpt litt hundegodt og gitt i julegave til disse hundene på kortet ditt så hadde det varmet eieren hundre ganger mer enn gave til henne selv. Jeg kjøper verken gave til hundeeieren eller hundene;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg kjøper verken gave til hundeeieren eller hundene;o) Mine katter både fikk og ga julegaver. Jeg husker godt at den ene katten fant julegaven sin under juletreet. Det duftet så godt inni der Dyreeiere er jo noe for seg selv, he he. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Det ville jeg syns var morsomt. Jeg ville ikke tenkt at vedkommende var sær. Derimot ville jeg tenkt at det er artig med en motvekt til alle kortene med bilder av unger i prikk like nissekostymer på høyballer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.