Gå til innhold

Julekort....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er god humor jeg da.

Selv sendte jeg julekort av alle i familien i bikini med nisselue på snuppa. Ble tatt på en strand i forrige uke. Skrev da: Varm julehilsen fra....(uten hund da *ler*)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

15

• morsan

5

• Lillemus

3

• AneM1365380603

3

Skrevet

Hehe, syntes det var ganske festlig, jeg.

Skulle ikke forundre meg om kortet var sendt av en barnløs, som et ironisk "svar" på alle kortene med bildet av de søte små h*n har fått opp gjennom årene.

Skrevet

Noen jeg kjenner hadde tre bikkjer da de fikk barn. På første julekortet de sendte etter at barnet var født, så vi såvidt ungen blant alle bikkjene og ullpledda.

Lurte litt på hva som var viktigst i livet til foreldrene akkurat da, ja...

Skrevet

Noen jeg kjenner hadde tre bikkjer da de fikk barn. På første julekortet de sendte etter at barnet var født, så vi såvidt ungen blant alle bikkjene og ullpledda.

Det viktigste var sikkert ullpledda.

Skrevet

Skulle ikke forundre meg om kortet var sendt av en barnløs, som et ironisk "svar" på alle kortene med bildet av de søte små h*n har fått opp gjennom årene.

''Skulle ikke forundre meg om kortet var sendt av en barnløs, som et ironisk "svar" på alle kortene med bildet av de søte små h*n har fått opp gjennom årene.''

SDD skulle jo sende bilde av seg selv, naken på et sauskinn foran peisen. ;o)

Skrevet

''Skulle ikke forundre meg om kortet var sendt av en barnløs, som et ironisk "svar" på alle kortene med bildet av de søte små h*n har fått opp gjennom årene.''

SDD skulle jo sende bilde av seg selv, naken på et sauskinn foran peisen. ;o)

Hehe, har en (tidligere) barnløs venninne som sendte et bilde av seg selv i badebasseng i Syden med nisselue og paraplydrink.

Skrevet

''Lurte litt på hva som var viktigst i livet til foreldrene akkurat da, ja...''

Slik tenker overhodet ikke jeg - synes det høres ut som et festlig bilde, jeg.

Skrevet

Vi har også fått julekort med hunder på, og syntes bare det var hyggelig. Dette er "hunde-mennesker" og dermed en personlig hilsen.

Skrevet

Det ville jeg syns var morsomt. Jeg ville ikke tenkt at vedkommende var sær. Derimot ville jeg tenkt at det er artig med en motvekt til alle kortene med bilder av unger i prikk like nissekostymer på høyballer.

har ikke sett en eneste unge med nisseklær jeg, ei heller på en høyballe..

Det er da fortsatt forskjell på mennesker og dyr.................

Skrevet

Det kan godt være at det er noe slikt. Jeg har aldri sendt julekort med verken det ene eller andre motivet til dette mennesket.

Skrevet

Det viktigste var sikkert ullpledda.

:o)

Skrevet

Hehe, har en (tidligere) barnløs venninne som sendte et bilde av seg selv i badebasseng i Syden med nisselue og paraplydrink.

DET er jo litt festlig da!

Gjest Men det er nå meg da
Skrevet

Neida, slikt synes jeg ikke er sært.

Dyr betyr mye for de som eier dem og det å ta bilde av dyrene sine er vel ikke mer sært enn å ta bilde av barna.

Det er ikke alle som synes bilde av barna er mer spennende enn bilde av evnt. dyr :)

Har selv sendt bilde av hunden vår til de nærmeste. Da satt han ved juletreet med nisser og pynt. Synes det var et like fint motiv som en eller annen nisse eller julestjerne som er på kjøpekort.

Har også tatt bilde av ungene og hundene, alle med nisseluer blandt pynten i stua

Det blir et "blikk" av familielivet vårt og jeg regner med at de nærmeste synes det er like morsomt å få slike kort som kjøpekortene fra butikken.

Har selv fått en del kort oppetter tidene med bilder av både barn og familier. Synes det er mye morsommere å få en vanlige kort.

:)

Skrevet

Neida, slikt synes jeg ikke er sært.

Dyr betyr mye for de som eier dem og det å ta bilde av dyrene sine er vel ikke mer sært enn å ta bilde av barna.

Det er ikke alle som synes bilde av barna er mer spennende enn bilde av evnt. dyr :)

Har selv sendt bilde av hunden vår til de nærmeste. Da satt han ved juletreet med nisser og pynt. Synes det var et like fint motiv som en eller annen nisse eller julestjerne som er på kjøpekort.

Har også tatt bilde av ungene og hundene, alle med nisseluer blandt pynten i stua

Det blir et "blikk" av familielivet vårt og jeg regner med at de nærmeste synes det er like morsomt å få slike kort som kjøpekortene fra butikken.

Har selv fått en del kort oppetter tidene med bilder av både barn og familier. Synes det er mye morsommere å få en vanlige kort.

:)

det ER forskjell på mennesker og dyr...

Men det er kanskje nettopp mitt syn på det som gjør at jeg syns som jeg syns?

Skrevet

Vi fikk forleden et julekort med hilsen fra mor& far i huset, alle ungene nevnt ved navn og så til slutt bikkja.

Synes ikke det er noe galt i det i det hele tatt.

Skrevet

''Lurte litt på hva som var viktigst i livet til foreldrene akkurat da, ja...''

Slik tenker overhodet ikke jeg - synes det høres ut som et festlig bilde, jeg.

Helt enig! Får være måte på "overfortolkning" av folks julekortbilder.

Skrevet

Det er hvertfall mye mer personlig enn å kjøpe et kort til èn krone på Nille.

...eller å bruke dem fra Munn og Fotmalerne, eller hva de heter for noe. Det hjelper jo fint lite om man faktisk har betalt, for folk vil jo tro man bare benytter seg av "gratiskort" lell...

Skrevet

Vel, katta vår får julegave fra en del familiemedlemmer hvert år. Føler jeg må hjelpe den med julegavekjøp også.

Har ikke brukt den på julekort enda, kanskje neste år he-he. Dyr kan være meget spesielle for den som eier dem, men skjønner at andre ikke har samme forståelse for dette :-)

Skrevet

Jeg syns ikke det er noe mer sært enn å sende av ungene egentlig.

Ja, eller en gammel slektning av meg som ofte sendte bilder av kjente og kjære steder (for han). Ett år fikk vi f eks et bilde av setra hans, med noen kyr som gresset rundt.

Jeg har jo vært på den setra flere ganger siden jeg var barn, da det er nabosetra til dne farfaren min hadde, og det var jo bare koselig å få et bilde fra noen som ikke har barn:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...