Gjest Men det er nå meg da Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 det ER forskjell på mennesker og dyr... Men det er kanskje nettopp mitt syn på det som gjør at jeg syns som jeg syns? Å da, det er da virkelig forskjell på mennsker og dyr for meg også, tro du meg Men det menes ikke at det kan være like så koselig eller fint å avbilde dyrene sine på julekort som barna Mener nå jeg da 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Skrevet 19. desember 2008 Å da, det er da virkelig forskjell på mennsker og dyr for meg også, tro du meg Men det menes ikke at det kan være like så koselig eller fint å avbilde dyrene sine på julekort som barna Mener nå jeg da Like koselig...?? Nei, har du barn og dyr, ja da avbilder du ikke dyra på julekort!! Da får du med meg å betille;oD 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Ofte folk uten unger som gjør sånt, dyra er som barna deres. Fikk nylig julekort fra en venninne med bilde av hunden og god jul fra henne og Jørgen. Begynte å lure hvem Jørgen var, men kom på at det måtte være hunden hehe Selv sender jeg julekort med bilde av nurket og hilsen fra oss og henne.... Hadde jeg hatt en hund eller katt - kanskje jeg hadde føyd på dets navn og? Men det spørs hvem jeg hadde sendt det til. Til søsteren min kanskje, men ikke bestemoren min. Må ha litt varm humor tror jeg. God jul hilsen Cathrine, Mads, Charlotte og Fido. Knis 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Er det like teit som å gi gaver fra barna eller dyra? F.eks. babyen min på 9 mnd, hun kan jo ikke kjøpe gaver selv, men kjøper gjenre en smågave fra henne og skriver fra henne... litt småhumoristisk ment. Da jeg var liten pleide mamma kjøpe masse ekstragaver, og de skrev hun var fra dyra. Til .... fra Polly og sånn Noen syns sikkert det er teit, men egentlig er det jo litt søtt da, om man har humor - og er glad i dyr Men man må vurdere hvem man skriver det til da. Eldre folk og litt selvhøytidelige seriøse folk bør man kanskje holde seg til det seriøse... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 ''jaja, sikkert ikke mye å lage styr av, men jeg lo litt da jeg så kortet.'' Sært? Vel,- det var vel morsomt,- var det ikke? :-) Du lo jo av det,- og det var vel det som var hensikten (med mindre det var en hånlatter, da...) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Ofte folk uten unger som gjør sånt, dyra er som barna deres. Fikk nylig julekort fra en venninne med bilde av hunden og god jul fra henne og Jørgen. Begynte å lure hvem Jørgen var, men kom på at det måtte være hunden hehe Selv sender jeg julekort med bilde av nurket og hilsen fra oss og henne.... Hadde jeg hatt en hund eller katt - kanskje jeg hadde føyd på dets navn og? Men det spørs hvem jeg hadde sendt det til. Til søsteren min kanskje, men ikke bestemoren min. Må ha litt varm humor tror jeg. God jul hilsen Cathrine, Mads, Charlotte og Fido. Knis Neste år skal jeg jammen huske å hilse fra Ole, Dole og Doffen. ja hvis de ikke har daua da.. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Er det like teit som å gi gaver fra barna eller dyra? F.eks. babyen min på 9 mnd, hun kan jo ikke kjøpe gaver selv, men kjøper gjenre en smågave fra henne og skriver fra henne... litt småhumoristisk ment. Da jeg var liten pleide mamma kjøpe masse ekstragaver, og de skrev hun var fra dyra. Til .... fra Polly og sånn Noen syns sikkert det er teit, men egentlig er det jo litt søtt da, om man har humor - og er glad i dyr Men man må vurdere hvem man skriver det til da. Eldre folk og litt selvhøytidelige seriøse folk bør man kanskje holde seg til det seriøse... Det var bare dette veldig seriøse kortet jeg reagerte på... Vi får gaver fra alle mulige slags folk og dyr vi;o) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 ''jaja, sikkert ikke mye å lage styr av, men jeg lo litt da jeg så kortet.'' Sært? Vel,- det var vel morsomt,- var det ikke? :-) Du lo jo av det,- og det var vel det som var hensikten (med mindre det var en hånlatter, da...) Nei, jeg tror ikke dette kortet er laget for å være morsomt. Det var et veldig fint oppstilt bilde og et veldig seriøst kort. Men helt greit, hver sin smak;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.