Gjest glad jeg er kvinne Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 http://www.klikk.no/samliv/sex/article243294.ece "Menn er naturlig fokusert på sex. Vi vurderer omtrent hver eneste dame vi ser, helt automatisk" Jeg synes det er ekkelt å tenke på jeg.hvorfor er menn så primitive? 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ''"Menn er naturlig fokusert på sex. Vi vurderer omtrent hver eneste dame vi ser, helt automatisk" Jeg synes det er ekkelt å tenke på jeg.hvorfor er menn så primitive?'' Gjør ikke vi damer det da? *Rødme* 0 Siter
Gjest glad jeg er kvinne Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ''"Menn er naturlig fokusert på sex. Vi vurderer omtrent hver eneste dame vi ser, helt automatisk" Jeg synes det er ekkelt å tenke på jeg.hvorfor er menn så primitive?'' Gjør ikke vi damer det da? *Rødme* ikke jeg iallefall.. dersom jeg er nyforelsket kanskje jeg tenker på sex,men ellers går jeg ikke rundt å tenker på nei. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ikke jeg iallefall.. dersom jeg er nyforelsket kanskje jeg tenker på sex,men ellers går jeg ikke rundt å tenker på nei. Jeg innrømmer glatt at jeg rett som det er tenker:"Hm - hvordan ser han ut uten klær tro?" eller "Hvordan er han i senga?" når jeg ser en mann som ikke er så verst å se på. *Hehe* Og ja, jeg regner med at kjæresten min tenker det samme når han ser andre kvinner også. ) 0 Siter
mrxx Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Hvert 20 sekund?? Det må være feil, så sjeldent kan det ikke være:-) Forøvrig vil jeg heller ha en kvinne som tenker ofte på sex enn ei som ikke gjør det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Hvert 20 sekund?? Det må være feil, så sjeldent kan det ikke være:-) Forøvrig vil jeg heller ha en kvinne som tenker ofte på sex enn ei som ikke gjør det. ''Hvert 20 sekund?? Det må være feil, så sjeldent kan det ikke være:-)'' *Hehe* Nammenam! 0 Siter
Gjest glad jeg er kvinne Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg innrømmer glatt at jeg rett som det er tenker:"Hm - hvordan ser han ut uten klær tro?" eller "Hvordan er han i senga?" når jeg ser en mann som ikke er så verst å se på. *Hehe* Og ja, jeg regner med at kjæresten min tenker det samme når han ser andre kvinner også. ) jeg gjør det og en gang i blandt.eller når jeg er nyforelsket. men hvert 20 sekund?en kan jo umulig få tid til å tenke på annet da.. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ''Hvert 20 sekund?? Det må være feil, så sjeldent kan det ikke være:-)'' *Hehe* Nammenam! Du da, hehe. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg innrømmer glatt at jeg rett som det er tenker:"Hm - hvordan ser han ut uten klær tro?" eller "Hvordan er han i senga?" når jeg ser en mann som ikke er så verst å se på. *Hehe* Og ja, jeg regner med at kjæresten min tenker det samme når han ser andre kvinner også. ) Jeg ser på menn, og vurderer om jeg syns de er lekre eller ikke. Men jeg visualiserer dem ikke nakne, eller lurer på hvordan det ville være å ha sex med dem. 0 Siter
Gjest glad jeg er kvinne Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg ser på menn, og vurderer om jeg syns de er lekre eller ikke. Men jeg visualiserer dem ikke nakne, eller lurer på hvordan det ville være å ha sex med dem. jeg er enig 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 At menn tenker på sex hvert 20 sekund er Bullshit, det kan gå flere dager mellom hver gang eg tenker på sex. ''Menn er naturlig fokusert på sex.'' Ja det stemmer. ''Vi vurderer omtrent hver eneste dame vi ser, helt automatisk.'' Ha.ha...Det er ihvertfall Bullshit, eg vurderer toppen 5% av de eg ser som aktuelle sengepartnere. ''Jeg synes det er ekkelt å tenke på jeg.hvorfor er menn så primitive?'' At du synes det er ekkelt å tenke på er ikkje så mye å gjøre med. Men hadde ikkje menn hatt det instinktet, så hadde ikkje far din gidda å pule mor de, og da hadde ikkje du vært født. DET kan du heller tenke litt på. :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg vurderer absolutt ikke hver eneste mann jeg ser, men at tanken sex slår meg relativt ofte i løpet av dagen er det ingen tvil om Jeg synes det er flott at vi tenker mye på sex jeg. Sex er viktig det. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ''"Menn er naturlig fokusert på sex. Vi vurderer omtrent hver eneste dame vi ser, helt automatisk" Jeg synes det er ekkelt å tenke på jeg.hvorfor er menn så primitive?'' Gjør ikke vi damer det da? *Rødme* ''Gjør ikke vi damer det da?'' Nei, det er det bare du og Lotte som gjør. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ''Gjør ikke vi damer det da?'' Nei, det er det bare du og Lotte som gjør. ''Nei, det er det bare du og Lotte som gjør.'' Lotte og er noe for oss selv vi vet du. ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 At menn tenker på sex hvert 20 sekund er Bullshit, det kan gå flere dager mellom hver gang eg tenker på sex. ''Menn er naturlig fokusert på sex.'' Ja det stemmer. ''Vi vurderer omtrent hver eneste dame vi ser, helt automatisk.'' Ha.ha...Det er ihvertfall Bullshit, eg vurderer toppen 5% av de eg ser som aktuelle sengepartnere. ''Jeg synes det er ekkelt å tenke på jeg.hvorfor er menn så primitive?'' At du synes det er ekkelt å tenke på er ikkje så mye å gjøre med. Men hadde ikkje menn hatt det instinktet, så hadde ikkje far din gidda å pule mor de, og da hadde ikkje du vært født. DET kan du heller tenke litt på. :-) ''Ha.ha...Det er ihvertfall Bullshit, eg vurderer toppen 5% av de eg ser som aktuelle sengepartnere.'' Der misforstod du nok. Det står ikke at menn vurderer alle kvinner som passende sengepartnere, men at de vurderer alle kvinner for å se om de er passende. Du sier at 5% av de kvinnene du ser er aktuelle sengepartnere. Men da har du vel vurdert og forkastet de 95% andre? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ''Ha.ha...Det er ihvertfall Bullshit, eg vurderer toppen 5% av de eg ser som aktuelle sengepartnere.'' Der misforstod du nok. Det står ikke at menn vurderer alle kvinner som passende sengepartnere, men at de vurderer alle kvinner for å se om de er passende. Du sier at 5% av de kvinnene du ser er aktuelle sengepartnere. Men da har du vel vurdert og forkastet de 95% andre? ''Men da har du vel vurdert og forkastet de 95% andre?'' Vurdert og vurdert Fru Blom, vet ikkje kor mye en kan vurdere i løpet av brøkdelen av ett sekund? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ''Men da har du vel vurdert og forkastet de 95% andre?'' Vurdert og vurdert Fru Blom, vet ikkje kor mye en kan vurdere i løpet av brøkdelen av ett sekund? Jeg er ikke mann, så jeg kjenner ikke kapasiteten deres 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 ''Men da har du vel vurdert og forkastet de 95% andre?'' Vurdert og vurdert Fru Blom, vet ikkje kor mye en kan vurdere i løpet av brøkdelen av ett sekund? ''Vurdert og vurdert Fru Blom, vet ikkje kor mye en kan vurdere i løpet av brøkdelen av ett sekund?'' Skal som regel ikke mange sekunder til før jeg har forkastet en kar i tankene, eller om han fremdeles er på "kan vurdere"-stadiet. ) 0 Siter
tonie Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg ser på menn, og vurderer om jeg syns de er lekre eller ikke. Men jeg visualiserer dem ikke nakne, eller lurer på hvordan det ville være å ha sex med dem. Aldri? Det gjør jeg, men såklart bare med de jeg finner mest attraktive:) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg ser på menn, og vurderer om jeg syns de er lekre eller ikke. Men jeg visualiserer dem ikke nakne, eller lurer på hvordan det ville være å ha sex med dem. ''Jeg ser på menn, og vurderer om jeg syns de er lekre eller ikke. Men jeg visualiserer dem ikke nakne, eller lurer på hvordan det ville være å ha sex med dem.'' Samme her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.