Gå til innhold

menn tenker på sex hvert 20 sekund

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• Lillemus

12

• tonie

3

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Du liker at mannen din er primitiv. Tror du at hver gang han er det så er tankene hans fulle av deg liksom? Synes du det er like hyggelig hvis du faktisk vet at de fleste gangene han har primitive tanker så handler det faktisk ikke om deg, men andre kvinner?''

Tror du jeg tenker kun på ham hver eneste gang vi har sex da? ;o)

''Tror du jeg tenker kun på ham hver eneste gang vi har sex da? ;o)''

Du tenker vel på Jølsen av og til, kan eg tenke meg. :-)

Skrevet

Pssst! Jeg tror kanskje du mente lesbe? ;)

"lol"......det er riktig. Jaja, det går litt for fort i svingene av og til.

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

''Du liker at mannen din er primitiv. Tror du at hver gang han er det så er tankene hans fulle av deg liksom? Synes du det er like hyggelig hvis du faktisk vet at de fleste gangene han har primitive tanker så handler det faktisk ikke om deg, men andre kvinner?''

Tror du jeg tenker kun på ham hver eneste gang vi har sex da? ;o)

Nei, sikkert ikke. Antar at du ut i fra det du sier finner andre menn mer tiltalende i tankene enn din egen.

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

Hva er egentlig problemet?

Hvem snakker om problem? Er det et problem for deg at de fleste menn med primitive tanker sjelden lar de gå i favør av sin egen kone? Neppe, ut i fra hvordan du bresjer deg rundt på dette forumet som om du skulle være guds gave til enhver kvinne ;)

Skrevet

Hvem snakker om problem? Er det et problem for deg at de fleste menn med primitive tanker sjelden lar de gå i favør av sin egen kone? Neppe, ut i fra hvordan du bresjer deg rundt på dette forumet som om du skulle være guds gave til enhver kvinne ;)

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva du egentlig babler om og ba om en forklaring.

Gjest Dumme menn sier jeg
Skrevet

Lespe?

Rettelse:

Lespe = å lage lespelyd når man sier s

Lesbe = homofil kvinne

Og nei - jeg er verken lesbisk eller mannehater :D

Dette var bare for å sette ting på spissen.

Tror ikke kvinner er noe bedre enn menn... men at de tenker på sex hvert 20. sek. tror jeg er noe overdrevet, tror ikke ALLE menn tenker på det så ofte, men tror nok en del går rundt og tenker på sex "hele" tia ja...

Gjest Yummydummy
Skrevet

''Men da har du vel vurdert og forkastet de 95% andre?''

Vurdert og vurdert Fru Blom, vet ikkje kor mye en kan vurdere i løpet av brøkdelen av ett sekund?

De ser på puppene/rumpa, tenker yummy eller æsj....

Sånn tror jeg det er :D

Damene er ikke bedre heller,

ser de en lekker mannerumpe... yummy ;-)

Skrevet

Rettelse:

Lespe = å lage lespelyd når man sier s

Lesbe = homofil kvinne

Og nei - jeg er verken lesbisk eller mannehater :D

Dette var bare for å sette ting på spissen.

Tror ikke kvinner er noe bedre enn menn... men at de tenker på sex hvert 20. sek. tror jeg er noe overdrevet, tror ikke ALLE menn tenker på det så ofte, men tror nok en del går rundt og tenker på sex "hele" tia ja...

Vet ikke hvordan de har kommet frem til dette tallet, men det må antagelig være i fra en eller annen undersøkelse, hvor mange menn er spurt. Det er nok stort sett flyktige tanker og noe som streifer en og ikke slik at det er så mye dype tanker hvert 20 sekund.

Er nok også tvilsomt om kvinner generelt er så mye bedre, når det kommer til stykket.

Skrevet

Nei, sikkert ikke. Antar at du ut i fra det du sier finner andre menn mer tiltalende i tankene enn din egen.

Hvorfor mener du det? Det betyr jo ikke at man foretrekker noen andre enn partneren. Du får ikke overtolke nå.

Skrevet

Vet ikke hvordan de har kommet frem til dette tallet, men det må antagelig være i fra en eller annen undersøkelse, hvor mange menn er spurt. Det er nok stort sett flyktige tanker og noe som streifer en og ikke slik at det er så mye dype tanker hvert 20 sekund.

Er nok også tvilsomt om kvinner generelt er så mye bedre, når det kommer til stykket.

Jeg tror det å delta i en sånn undersøkelse får en til å tenke på sex oftere enn vanlig. Hvis man tenker på sex så ofte så har man egentlig et problem, det er jo en sykdom det, sexolisme eller hva det kalles.

Man må kunne kople ut hjernen fra å tenke på sex av og til.

Skrevet

Jeg tror det å delta i en sånn undersøkelse får en til å tenke på sex oftere enn vanlig. Hvis man tenker på sex så ofte så har man egentlig et problem, det er jo en sykdom det, sexolisme eller hva det kalles.

Man må kunne kople ut hjernen fra å tenke på sex av og til.

Jeg tror du legger mer i dette enn hva det egentlig er. Hvis denne undersøkelsen er reell, altså at gjennomsnittet av menn tenker på sex så ofte, så sier du jo at det er et stort samfunnsproblem fordi menn ikke tenker på noe annet. Sånn er det jo ikke.

Det skal ikke mer til enn at man leser ordet kult og tenker det rimer på pult, så har man tenkt på sex og man krysser av for hvor ofte man tenker på sex.

Skrevet

Jeg tror du legger mer i dette enn hva det egentlig er. Hvis denne undersøkelsen er reell, altså at gjennomsnittet av menn tenker på sex så ofte, så sier du jo at det er et stort samfunnsproblem fordi menn ikke tenker på noe annet. Sånn er det jo ikke.

Det skal ikke mer til enn at man leser ordet kult og tenker det rimer på pult, så har man tenkt på sex og man krysser av for hvor ofte man tenker på sex.

"Det skal ikke mer til enn at man leser ordet kult og tenker det rimer på pult, så har man tenkt på sex og man krysser av for hvor ofte man tenker på sex."

hehe!! Veldig godt poeng! :-)

Gjest glad jeg er kvinne
Skrevet

Hvert 20. sekund? Dette må vitterlig kunne kalles tvangstanker og være et område legemiddelindustrien bør få øynene opp for ;)

Bra sagt!enig:)

Skrevet

Men det var jo det jeg sa

Gjest glad jeg er kvinne
Skrevet

De ser på puppene/rumpa, tenker yummy eller æsj....

Sånn tror jeg det er :D

Damene er ikke bedre heller,

ser de en lekker mannerumpe... yummy ;-)

Undersøkelsen viste at det faktisk er stor forskjell på menn ofg kvinner der.menn tenker mye mer på sex enn kvinner.jeg tror faktisk det er noe i det ja..Menn er lagd fra naturens side for å kunne reprodusere seg selv mest mulig.mens kvinner må bære frem barna,og dermed ikke har det behovet.(les artikkelen)

Skrevet

''Nei, sikkert ikke. Antar at du ut i fra det du sier finner andre menn mer tiltalende i tankene enn din egen.''

*Flirer*

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva du egentlig babler om og ba om en forklaring.

Vel nå bablet jeg ikke til deg, så jeg ser ikke nødvendigheten av å forklare noe du ikke forstår. Lillemus som jeg bablet til forstod det.

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

Hvorfor mener du det? Det betyr jo ikke at man foretrekker noen andre enn partneren. Du får ikke overtolke nå.

Hva er det du mener jeg overtolker? Hvis du trenger å fantasere om andre i det du har sex med din egen partner, så er du på feil sted. Hva du gjør når du tilfredstiller deg selv uten partner tilgjengelig er noe helt annet.

Skrevet

Hva er det du mener jeg overtolker? Hvis du trenger å fantasere om andre i det du har sex med din egen partner, så er du på feil sted. Hva du gjør når du tilfredstiller deg selv uten partner tilgjengelig er noe helt annet.

Jeg har jo ikke sagt at jeg fantaserer om andre menn når jeg har sex med kjæresten min, men at jeg ikke nødvendigvis tenker på ham 100% av tiden. Det er jo andre sekuselle ting man kan tenke på, forskjellige settinger f.eks., uten noen spesiell mann/kvinne er med i bildet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...