Gå til innhold

menn tenker på sex hvert 20 sekund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det du mener jeg overtolker? Hvis du trenger å fantasere om andre i det du har sex med din egen partner, så er du på feil sted. Hva du gjør når du tilfredstiller deg selv uten partner tilgjengelig er noe helt annet.

Som jeg sa du babler så det holder. Har jeg noen gang sagt at jeg tenker på andre når jeg har sex med min partner? Hvor har du fått det i fra?

Du har tydeligvis et meget anstrengt forhold til menn og det er ditt problem og ikke alle mennenes skyld.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• Lillemus

12

• tonie

3

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som jeg sa du babler så det holder. Har jeg noen gang sagt at jeg tenker på andre når jeg har sex med min partner? Hvor har du fått det i fra?

Du har tydeligvis et meget anstrengt forhold til menn og det er ditt problem og ikke alle mennenes skyld.

''Har jeg noen gang sagt at jeg tenker på andre når jeg har sex med min partner?''

Den var til meg serru, men vedkommende tolket helt feil det jeg sa. :o)

Skrevet

''Har jeg noen gang sagt at jeg tenker på andre når jeg har sex med min partner?''

Den var til meg serru, men vedkommende tolket helt feil det jeg sa. :o)

Neida, hun sier det til meg også:-)

Skrevet

Jeg må finne meg en mann snart.

Hehe.....litt romjulsknull gjør saken:-)

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

''Du liker at mannen din er primitiv. Tror du at hver gang han er det så er tankene hans fulle av deg liksom? Synes du det er like hyggelig hvis du faktisk vet at de fleste gangene han har primitive tanker så handler det faktisk ikke om deg, men andre kvinner?''

Tror du jeg tenker kun på ham hver eneste gang vi har sex da? ;o)

''Tror du jeg tenker kun på ham hver eneste gang vi har sex da? ;o)''

Dette var det eneste du skrev og jeg kan ikke se at det kan tolkes på noen annen måte enn at du tenker på andre mens du har sex med din mann.

Men etter svaret ditt nå forstår jeg at du mente noe helt annet enn det du skrev.

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

Det var ikke du, i betydningen DEG, men enhver "du" som tenker på andre enn sin partner under sex med sin egen partner. Ser du forskjellen?

At du videre skal komme med noen personlighetsanalyse av meg og mitt forhold til menn og sex gidder jeg ikke en gang ta bryet med å kommentere.

Skrevet

Det var ikke du, i betydningen DEG, men enhver "du" som tenker på andre enn sin partner under sex med sin egen partner. Ser du forskjellen?

At du videre skal komme med noen personlighetsanalyse av meg og mitt forhold til menn og sex gidder jeg ikke en gang ta bryet med å kommentere.

Hvis du ikke mente meg, så burde du skrive annerledes. Ikke rart jeg misforstår hva du sier og kaller det babbel.

Du trenger ikke å utbrodere ditt forhold til menn, det skinner ganske godt i gjennom i innleggene dine.

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

Hvis du ikke mente meg, så burde du skrive annerledes. Ikke rart jeg misforstår hva du sier og kaller det babbel.

Du trenger ikke å utbrodere ditt forhold til menn, det skinner ganske godt i gjennom i innleggene dine.

Kanskje du skulle slutte å bable og heller forklare hvor det skinner igjennom at jeg skulle ha noe spesielt forhold til menn?

Men som den "kvinnekjenneren" du liker å fremstå som så er du vel en kløpper på å lese mellom linjene i egne øyne.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg spurte akkurat mannen min hvor ofte han tenker på sex. Han svarte: "Jeg tenker ikke alltid på sex. Men når jeg tenker, så er det på sex." ;)

Skrevet

Kanskje du skulle slutte å bable og heller forklare hvor det skinner igjennom at jeg skulle ha noe spesielt forhold til menn?

Men som den "kvinnekjenneren" du liker å fremstå som så er du vel en kløpper på å lese mellom linjene i egne øyne.

Du er en raring.

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

Du er en raring.

Det tar jeg som et kompliment, takktakk :)

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Så jeg ble veldig overrasket i en Hunk&Babe tråd, der jeg hadde lagt ut bilde av en jeg syntes var rålekker, og fikk som kommentar fra en av jentene på forumet: "Uff nei, han kunne jeg ikke tenke meg å ha sex med."

Det var første gang jeg oppdaget at noen jenter vurderer menn som sexkandidater eller ikke, når de studerer dem.

Jeg tror det er mange damer som tenker som deg. Jeg sitter alltid som et spørsmålstegn når jeg leser hvem norske damer har stemt frem som de mest sexy mannfolkene:) Jeg tror de går etter helt andre ting enn sexappeal, ja. Snillhet, humor og sånne ting kanskje? Selv ser jeg etter det der fandeivoldske i blikket som får meg til å lure på hvordan han er i senga, hehe.

Skrevet

''Tror du jeg tenker kun på ham hver eneste gang vi har sex da? ;o)''

Dette var det eneste du skrev og jeg kan ikke se at det kan tolkes på noen annen måte enn at du tenker på andre mens du har sex med din mann.

Men etter svaret ditt nå forstår jeg at du mente noe helt annet enn det du skrev.

Bare for å berolige deg - som regel har jeg mer enn nok med å nyte min egen opplevelse og mannen min når vi koser oss. :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tror det er mange damer som tenker som deg. Jeg sitter alltid som et spørsmålstegn når jeg leser hvem norske damer har stemt frem som de mest sexy mannfolkene:) Jeg tror de går etter helt andre ting enn sexappeal, ja. Snillhet, humor og sånne ting kanskje? Selv ser jeg etter det der fandeivoldske i blikket som får meg til å lure på hvordan han er i senga, hehe.

Jeg er nok alt for snill og tekkelig av meg. ;)

Men jeg faller ikke for fløtepuser, da.

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

Bare for å berolige deg - som regel har jeg mer enn nok med å nyte min egen opplevelse og mannen min når vi koser oss. :o)

Da høres det ut som om du er på rett sted til rett tid ;)

Gjest fyttikatta
Skrevet

Fordi menn er ekle dyr :D

''Fordi menn er ekle dyr :D''

Det verste er at noen kvinner opptrer overfor menn på samme måten som dyr. Snakk om å være forutinntatt. urk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...