pekkaline Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Når legger dere den på plass? Tenner dere lys da også eller venter dere til julaften? 0 Siter
Gjest agree Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Den legger jeg på plass den dagen hjertet mitt sier at i dag er jeg klar for det. Da pynter jeg og tenner lys samtidig. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jeg gjør det når det passer meg i dagene før jul. På en måte er det fint å være aleine i fred og ro. På en annen måte er det fint å være der når det kryr av folk og lys brenner overalt. Men da er det til gjengjeld vanskelig å finne parkeringsplass. I år har vi vært tidlig ute, for kirkegården er et stykke unna, og vi skulle et ærend i den retninga likevel. Vi tente lys da, og pleier å gjøre det samme når vi legger ned kransen. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Vi gjør det i disse tider, og lys tenner vi på julaften.. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Den legger jeg på plass den dagen hjertet mitt sier at i dag er jeg klar for det. Da pynter jeg og tenner lys samtidig. Det samme gjør eg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.