Gå til innhold

krans på graven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger dere den på plass? Tenner dere lys da også eller venter dere til julaften?

Skrevet

Den legger jeg på plass den dagen hjertet mitt sier at i dag er jeg klar for det. Da pynter jeg og tenner lys samtidig.

Skrevet

Jeg gjør det når det passer meg i dagene før jul. På en måte er det fint å være aleine i fred og ro. På en annen måte er det fint å være der når det kryr av folk og lys brenner overalt. Men da er det til gjengjeld vanskelig å finne parkeringsplass.

I år har vi vært tidlig ute, for kirkegården er et stykke unna, og vi skulle et ærend i den retninga likevel. Vi tente lys da, og pleier å gjøre det samme når vi legger ned kransen.

Skrevet

Vi gjør det i disse tider, og lys tenner vi på julaften..

Skrevet

Den legger jeg på plass den dagen hjertet mitt sier at i dag er jeg klar for det. Da pynter jeg og tenner lys samtidig.

Det samme gjør eg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...