Marixxx1365381181 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Hørte en knallbra sang på P1 i natt, litt blues/jazz/rocka. Dame og mann som sang. Mener det er en julesang, kanskje ny av året, og fikk med meg at sangen het noe med "christmas" og gruppa noe på D eller P, mener det var flere "ord" i navnet. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Ikke lett å si, men om du husker hva programmet het kan du sjekker her: http://www.nrk.no/spillelister/ Bare velg riktig program og dato. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Julesang med ordet "Christmas" i? Hihi, da er jo saken grei.' Ikke ny, men tipper du mener denne perlen: 0 Siter
Gjest ikke dårlig til å være julesang:) Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Julesang med ordet "Christmas" i? Hihi, da er jo saken grei.' Ikke ny, men tipper du mener denne perlen: fine julesanger finnes visst likevel,denne var jo fin:) 0 Siter
Marixxx1365381181 Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 Julesang med ordet "Christmas" i? Hihi, da er jo saken grei.' Ikke ny, men tipper du mener denne perlen: Tusen takk, det var akkurat den, ja!! :-) Lette både i spillelister på NRK og Itunes uten hell, men DoktorOnline sviktet ikke denne gangen heller! :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Julesang med ordet "Christmas" i? Hihi, da er jo saken grei.' Ikke ny, men tipper du mener denne perlen: Hehe, vet du at ut fra beskrivelsen i hovedinnlegget hadde jeg ikke greid å gjette på Fairytale... selv om det har vært yndlingsjulesangen min sida den kom ut for 20 (?) år sida, så nå ble jeg utrolig imponert Elextra. er jo _ingen_ting_ av det trådstarter skriver som er betegnende på den sangen, hehe. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 fine julesanger finnes visst likevel,denne var jo fin:) Det er _tidenes_ julesang, og den har vunnet mange kåringer som nettopp det opp gjennom årene. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Hehe, vet du at ut fra beskrivelsen i hovedinnlegget hadde jeg ikke greid å gjette på Fairytale... selv om det har vært yndlingsjulesangen min sida den kom ut for 20 (?) år sida, så nå ble jeg utrolig imponert Elextra. er jo _ingen_ting_ av det trådstarter skriver som er betegnende på den sangen, hehe. Må ha en evne jeg ikke helt vedkjenner meg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Tusen takk, det var akkurat den, ja!! :-) Lette både i spillelister på NRK og Itunes uten hell, men DoktorOnline sviktet ikke denne gangen heller! :-) Så bra! Gamle MacGowan svikter aldri. Har selv hørt sangen live flere ganger - for _lenge_ siden! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.