Gå til innhold

Råkuul julesang, men hvem synger?? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Marixxx1365381181
Skrevet

Hørte en knallbra sang på P1 i natt, litt blues/jazz/rocka. Dame og mann som sang. Mener det er en julesang, kanskje ny av året, og fikk med meg at sangen het noe med "christmas" og gruppa noe på D eller P, mener det var flere "ord" i navnet.

Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Julesang med ordet "Christmas" i? Hihi, da er jo saken grei.'

Ikke ny, men tipper du mener denne perlen:

Gjest ikke dårlig til å være julesang:)
Skrevet

fine julesanger finnes visst likevel,denne var jo fin:)

Marixxx1365381181
Skrevet

Tusen takk, det var akkurat den, ja!! :-) Lette både i spillelister på NRK og Itunes uten hell, men DoktorOnline sviktet ikke denne gangen heller! :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hehe, vet du at ut fra beskrivelsen i hovedinnlegget hadde jeg ikke greid å gjette på Fairytale... selv om det har vært yndlingsjulesangen min sida den kom ut for 20 (?) år sida, så nå ble jeg utrolig imponert Elextra. er jo _ingen_ting_ av det trådstarter skriver som er betegnende på den sangen, hehe.

Gjest ChiengMai
Skrevet

fine julesanger finnes visst likevel,denne var jo fin:)

Det er _tidenes_ julesang, og den har vunnet mange kåringer som nettopp det opp gjennom årene.

Skrevet

Hehe, vet du at ut fra beskrivelsen i hovedinnlegget hadde jeg ikke greid å gjette på Fairytale... selv om det har vært yndlingsjulesangen min sida den kom ut for 20 (?) år sida, så nå ble jeg utrolig imponert Elextra. er jo _ingen_ting_ av det trådstarter skriver som er betegnende på den sangen, hehe.

;)

Må ha en evne jeg ikke helt vedkjenner meg.

Skrevet

Tusen takk, det var akkurat den, ja!! :-) Lette både i spillelister på NRK og Itunes uten hell, men DoktorOnline sviktet ikke denne gangen heller! :-)

Så bra! Gamle MacGowan svikter aldri.

Har selv hørt sangen live flere ganger - for _lenge_ siden! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...