favn Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Hva har dere diskutert ekstra ivrig siste året? ... og ellers håper jeg det står bra til med kjentfolk 0 Siter
frosken Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jeg klarer aldri å huske mer enn de siste ukers begivenheter her på dol, men anser utbruddene en gammel doler hadde i forbindelse med sin ektefelles planer om å flytte familien sin til Qatar som en højdare... http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4023203 Du er forøvrig den andre gamlingen som stikker innom denne uka; Flisa var her for å minne oss om julebaksten for et par dager siden. Så nå venter vi bare på resten av storfamilien....*s* God jul :-) 0 Siter
favn Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Skrevet 20. desember 2008 Jeg klarer aldri å huske mer enn de siste ukers begivenheter her på dol, men anser utbruddene en gammel doler hadde i forbindelse med sin ektefelles planer om å flytte familien sin til Qatar som en højdare... http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4023203 Du er forøvrig den andre gamlingen som stikker innom denne uka; Flisa var her for å minne oss om julebaksten for et par dager siden. Så nå venter vi bare på resten av storfamilien....*s* God jul :-) Det var en sinnatagg! Fikk ikke opp diskusjonen, bare hovedinnlegget. Riktig god jul til deg også 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Koselig å se deg favn! God jul til deg og dine :-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg klarer aldri å huske mer enn de siste ukers begivenheter her på dol, men anser utbruddene en gammel doler hadde i forbindelse med sin ektefelles planer om å flytte familien sin til Qatar som en højdare... http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4023203 Du er forøvrig den andre gamlingen som stikker innom denne uka; Flisa var her for å minne oss om julebaksten for et par dager siden. Så nå venter vi bare på resten av storfamilien....*s* God jul :-) Ha ha, du anså dette for å være en høydare?;o) Har jeg gjort meg så bemerket altså? Pinlig:-) Ja ja, jeg ser jo at jeg tok veldig av, men trøster meg med det at det sikkert ikke bare er meg som ville reagert kraftig i samme situasjon:-) (tror jeg da) Det er lett å ha en mening, når man bare ser det hele utenifra. Noe helt annet er det og oppleve det selv. Det ble faktisk en samtale ut av det med de siste gjestene som ble igjen i kveld. Som de også sier. Det er greit å gjøre dette hvis ungene enten er små eller har flyttet hjemmefra, men det var dårlig timing i forhold til den situasjonen vi er i nå med tenåringsbarn. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Det var en sinnatagg! Fikk ikke opp diskusjonen, bare hovedinnlegget. Riktig god jul til deg også Hallo favn, så hyggelig å "se deg" :-) Du kjenner meg under et annet nick og jeg er ikke så hissig til vanlig, men jeg hadde en j... god grunn akkurat da;o) 0 Siter
favn Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Hallo favn, så hyggelig å "se deg" :-) Du kjenner meg under et annet nick og jeg er ikke så hissig til vanlig, men jeg hadde en j... god grunn akkurat da;o) Hehe, nei trodde da ikke at vedkommende (du) er konstant forbannet. Håper dere har funnet en løsning alle kan leve med. God jul til deg, gamle kjente (lurer på hvem...)! 0 Siter
favn Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Koselig å se deg favn! God jul til deg og dine :-) God jul til deg også! Nå husket jeg en av grunnene til at jeg ikke frekventerer forumet softere: Det skrekkelige skrolleregimet, fram-og-tilbake, opp-og-ned... et pes. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 God jul til deg også! Nå husket jeg en av grunnene til at jeg ikke frekventerer forumet softere: Det skrekkelige skrolleregimet, fram-og-tilbake, opp-og-ned... et pes. Jeg synes ikke det er mye scrolling. Kanskje du har feil oppsett, noe du kan endre på inne på "Min side" 0 Siter
frosken Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ha ha, du anså dette for å være en høydare?;o) Har jeg gjort meg så bemerket altså? Pinlig:-) Ja ja, jeg ser jo at jeg tok veldig av, men trøster meg med det at det sikkert ikke bare er meg som ville reagert kraftig i samme situasjon:-) (tror jeg da) Det er lett å ha en mening, når man bare ser det hele utenifra. Noe helt annet er det og oppleve det selv. Det ble faktisk en samtale ut av det med de siste gjestene som ble igjen i kveld. Som de også sier. Det er greit å gjøre dette hvis ungene enten er små eller har flyttet hjemmefra, men det var dårlig timing i forhold til den situasjonen vi er i nå med tenåringsbarn. Jeg mente ikke noe negativt med det jeg skrev, men for oss som ikke sto midt oppe i det så var det litt underholdende å lese om familiedramaet. Beklager hvis bemerkningen min virket sårende. 0 Siter
morsan Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ha ha, du anså dette for å være en høydare?;o) Har jeg gjort meg så bemerket altså? Pinlig:-) Ja ja, jeg ser jo at jeg tok veldig av, men trøster meg med det at det sikkert ikke bare er meg som ville reagert kraftig i samme situasjon:-) (tror jeg da) Det er lett å ha en mening, når man bare ser det hele utenifra. Noe helt annet er det og oppleve det selv. Det ble faktisk en samtale ut av det med de siste gjestene som ble igjen i kveld. Som de også sier. Det er greit å gjøre dette hvis ungene enten er små eller har flyttet hjemmefra, men det var dårlig timing i forhold til den situasjonen vi er i nå med tenåringsbarn. Jeg er enig med deg i at de aler fleste ville ha reagert på å ha en mann som tar seg til rette så til de grader, ja. Det at han involverte din arbeidsgiver og dine foreldre var jo temmelig drøyt Men jeg skjønner at frosken ser på det som en höjdare; rett og slett fordi det var en engasjerende historie med mange 'kapitler' og stadig nye ting som skjedde. 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg mente ikke noe negativt med det jeg skrev, men for oss som ikke sto midt oppe i det så var det litt underholdende å lese om familiedramaet. Beklager hvis bemerkningen min virket sårende. Neida, Var litt beruset da jeg skrev dette. Er ikke fornærmet altså:-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg er enig med deg i at de aler fleste ville ha reagert på å ha en mann som tar seg til rette så til de grader, ja. Det at han involverte din arbeidsgiver og dine foreldre var jo temmelig drøyt Men jeg skjønner at frosken ser på det som en höjdare; rett og slett fordi det var en engasjerende historie med mange 'kapitler' og stadig nye ting som skjedde. Ja, det var en ganske slitsom uke:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.