Anonym 82 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har fått hentelapp på ei pakke, men så er jeg syk med feber, og har mindre lyst til å bevege meg ut med baby på armen og styr i dag. Samboeren er absolutt ikke bedre, men han må ut likevel, på noe med stedatteren min. Han tok med seg pakkelappen min, overbevist om at han kan få hentet den. Mener at så lenge han skriver under og kan legitimere seg, så duger det. Jeg derimot - er skeptisk (som vanlig);-) Noen som veit? Får han hentet den? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Joda han får hentet den . God bedring 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Dersom den er sendt rekommandert, vil han sannsynligvis ikke få den utlevert uten en fullmakt fra deg. Men det er jo fort gjort å skrive, da. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 De sjekker opp om dere er registrert med samme leveringsadresse for post, og da går det nok bra. 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Mannen min har hentet pakke for meg flere ganger, men da har jeg skrevet under her hjemme før han hentet den... En gang fikk han ikke ut pakka, men det var fordi jeg måtte skrive under noen papirer på posten. Håper det ordner seg for deg! PS. halv pris på julepynt på plantasjen nå ;o) 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Hvis det er postoppkrav, det vil si at han må betale for å få den utlevert tror jeg ikke det er noe problem i det hele tatt. Hvis det er verdisending eller en vare som er forskuddsbetalt er det mer tvilsomt. Jeg var på postkontoret i går, og da var det en mann i luka ved siden av meg som ikke fikk ut pakke for kona si fordi han ikke hadde hennes legitimasjon med. Bor dere på et lite sted hvor fuksjonærene kjenner "alle" er det neppe noe problem uansett. 0 Siter
Faure Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Før så måtte begge skrive under på hentelappen, men nå skriver de jo ut en ny lapp på posten man skriver under på så nå vet jeg sannelig ikke. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Dersom den er sendt rekommandert, vil han sannsynligvis ikke få den utlevert uten en fullmakt fra deg. Men det er jo fort gjort å skrive, da. I tillegg til fullmakt må man i så fall ha begges legitimasjon, tror jeg. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jeg og kjæresten henter hverandres pakker om hverandre. Det går helt fint. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 De sjekker opp om dere er registrert med samme leveringsadresse for post, og da går det nok bra. kjæresten og jeg har ikke samme adresse, men vi har hentet hverandres pakker flere ganger. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 kjæresten og jeg har ikke samme adresse, men vi har hentet hverandres pakker flere ganger. OK, her har de begynt å bli veldig nøye på slikt, selv for oss som er gift med hverandre men har forskjellig navn. De sjekker opp i datasystemet at vi har samme adresse, og så er det i orden. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Mannen min har ofte hentet for meg han 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Joda han får hentet den . God bedring Takk for det du, men her står feberen oppover:-( Satser på morgendagen! Han fikk hentet den forresten:-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Dersom den er sendt rekommandert, vil han sannsynligvis ikke få den utlevert uten en fullmakt fra deg. Men det er jo fort gjort å skrive, da. Han hadde reist med lappen alt, men fikk den ut:-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 De sjekker opp om dere er registrert med samme leveringsadresse for post, og da går det nok bra. Ok, han fikk den ut i hvert fall:-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Mannen min har hentet pakke for meg flere ganger, men da har jeg skrevet under her hjemme før han hentet den... En gang fikk han ikke ut pakka, men det var fordi jeg måtte skrive under noen papirer på posten. Håper det ordner seg for deg! PS. halv pris på julepynt på plantasjen nå ;o) He he, takk:-) Jeg er enda ikke i stand til å gå lenger enn til søpla uten å trykke kroppen full av Paracet. Og jeg liker ikke å ta så mye siden jeg ammer... Men vi har da enda to dager på oss;-) Han fikk ut pakken ja:-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Hvis det er postoppkrav, det vil si at han må betale for å få den utlevert tror jeg ikke det er noe problem i det hele tatt. Hvis det er verdisending eller en vare som er forskuddsbetalt er det mer tvilsomt. Jeg var på postkontoret i går, og da var det en mann i luka ved siden av meg som ikke fikk ut pakke for kona si fordi han ikke hadde hennes legitimasjon med. Bor dere på et lite sted hvor fuksjonærene kjenner "alle" er det neppe noe problem uansett. Vi bor i Gokk city ja, og de kjenner jo igjen både meg og samboeren, om så ikke ved navn... Men han fikk hentet den:-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Før så måtte begge skrive under på hentelappen, men nå skriver de jo ut en ny lapp på posten man skriver under på så nå vet jeg sannelig ikke. Det gjør de ikke her... Man bruker den man har med! Men han hentet den uten problem:-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Jeg og kjæresten henter hverandres pakker om hverandre. Det går helt fint. Det gjorde visst det! Da er resten av de altformange pakkene til babyen på plass! Må ut og kjøpe noe mer til stedatteren en av dagene, ellers blir det rimelig skjevt;-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 Mannen min har ofte hentet for meg han Fikk min jeg også:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.