Gjest Mirakelet Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Bruker de kun Leah - Martha og Ari? Jeg så i Se og Hør dødsannonsen til Aris bestefar, der står navn på nærmeste slekt da, Maud Angelica og Emma Tallullah stod der med fullt navn, men Leah stod kun med Leah og ikke Leah Isadora! Leah Isadora er jo så fint sammen... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Og deres neste barn skal hete Cura Medjura. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Kong Harald kommenterte vel etter at navnet ble offentliggjort at de bare ville bruke Leah. 0 Siter
morsan Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Kong Harald kommenterte vel etter at navnet ble offentliggjort at de bare ville bruke Leah. Hmm... rart at de var så bestemte på å bruke bare ett navn på akkurat henne og ikke på de to andre. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hmm... rart at de var så bestemte på å bruke bare ett navn på akkurat henne og ikke på de to andre. Det var vel et kompromiss. Stakkars jentungen ble belemret med Isadora som andrenavn, men slipper å bruke det. 0 Siter
morsan Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Det var vel et kompromiss. Stakkars jentungen ble belemret med Isadora som andrenavn, men slipper å bruke det. ....som om Tallulah og Angelica er så mye bedre...;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 ....som om Tallulah og Angelica er så mye bedre...;-) Det var vel noen som tapte den kampen, men oppnådde uavgjort nå ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Sjå, eg bryr meg... Tenkte det samme ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Det var vel noen som tapte den kampen, men oppnådde uavgjort nå ;-) *knegg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.