Gå til innhold

Mangler du julegaven til den som har alt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG... det hadde ikke kommet opp på veggen her, hehe... Ikke engang om ungene hadde malt det ;-)

Skrevet

Jeg kjenner at jeg alltid gruer meg litt før jeg trykker på linkene du legger ut. :D

Skrevet

Jeg kjenner at jeg alltid gruer meg litt før jeg trykker på linkene du legger ut. :D

:-) Er du redd for at noen du kjenner skal bli inspirert til å kjøpe? ;-)

Skrevet

:-) Er du redd for at noen du kjenner skal bli inspirert til å kjøpe? ;-)

He, he, nei, det ville overrasket meg! Men jeg må ta meg sammen før jeg følger linkene, for det er som regel et voldsomt angrep på den estetiske sans i andre enden!

AneM1365380603
Skrevet

Så du synes det er lekkert?-)) Jeg trenger flere store malerier på veggene, men dette er ikke etter mitt hjerte.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229800992' post='4044749]

OMG... det hadde ikke kommet opp på veggen her, hehe... Ikke engang om ungene hadde malt det ;-)

å joda, det hadde du gjort om det var ungene dine, vi henger jo opp den minste lille stek ;)

Skrevet

hehe, en blir ikke overrasket når det gjelder morsan ;)

Min jente maler minst like fint som på linken ;) Hm...kanskje jeg skulleb begynne å legge ut for salg? På finn.no!! *LOL*

Skrevet

å joda, det hadde du gjort om det var ungene dine, vi henger jo opp den minste lille stek ;)

Stek er noe vi spiser, ikke henger opp... ;-)

Søringer er rare! *hehe*

Skrevet

Håh, gi deg du slemme menneske! Bildeserien jeg holder på med nå er riktignok stygg, men det er meningen da. Disse her tror jeg faktisk skal være pene. Likevel tror jeg vel folk flest ville velge kattegreiene framfor mine til å henge over sofaen, altså. Det tror jeg bestemt. Livet er hardt;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229808111' post='4044797]

Stek er noe vi spiser, ikke henger opp... ;-)

Søringer er rare! *hehe*

årh, stRek skulle det være. ;) Javisst er vi rare hehe

Skrevet

900,- for det smøreriet der?! *Hahahaha* Da får jeg heller ungene til å male noe!

Skrevet

Håh, gi deg du slemme menneske! Bildeserien jeg holder på med nå er riktignok stygg, men det er meningen da. Disse her tror jeg faktisk skal være pene. Likevel tror jeg vel folk flest ville velge kattegreiene framfor mine til å henge over sofaen, altså. Det tror jeg bestemt. Livet er hardt;)

Sånn er det - adskillig flere ville hatt klovnene til Aulie enn bananen til Nerdrum - det er ikke alltid det kvalitetsmessig beste blir valgt;-)

Skrevet

Jeg er veldig usikker på om du syns at det også var stygt. Folk har så ulik smak...

Men noen av de bildene var veldig fine, dette for eksempel kunne jeg har tenkt meg:

http://cache.finn.no/mmo/4/158/581/74_1678564232.jpg

Jeg er enig at det var absolutt det beste der. Og hvis settingen forøvrig passet, kunne jeg ha vurdert dette:

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=15858174&reference=4/158/581/74_82957067.jpg&adheading=Martin-Fint+Maleri+p%E5+lerret.&sid=xz6cabZiYEi621528&adTypeId=69&WT.svl=Hovedbilde

Men generelt sett er jeg ikke så glad i motover som sprer seg over flere bilder, hva enten det er oljemalerier eller slike landskapsbilder etc som strekker seg over flere fliser over kjøkkenbenken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...