Gjest minnah Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Så kom den hit også, og NEIIIIIII, JEG HAR IKKE TID TIL Å BLI SYK!!!! :,,o((( Også følger sikkert resten av familien etter.... *sukk* 0 Siter
Gjest menmen Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Jeg har heller ikke tid til å være syk, men har vært det de siste syv årene. God bedring! 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Huff, får bare håpe at det går raskt over da.. god bedring.. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Huff, får bare håpe at det går raskt over da.. god bedring.. Takk for det :-) Full pakke i et halvt døgn, men så ga det seg heldigvis i 3-tida i natt. Og jøss hvor mørbanket man blir.. Kjennes som jeg er påkjørt av en buss eller noe... :-/ 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Takk for det :-) Full pakke i et halvt døgn, men så ga det seg heldigvis i 3-tida i natt. Og jøss hvor mørbanket man blir.. Kjennes som jeg er påkjørt av en buss eller noe... :-/ Uff ja, det er grusomt det der.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.