Gå til innhold

Hvor er alle sammen

Anbefalte innlegg

Gjest copy-cathlin
Skrevet

Hva driver dere med for tiden? Det er så stille her inne.

– Orio

Skrevet

Deppa..

Sykmeldt, suller litt til jul, er minst mulig på nettet - men smyger meg likevel innom og leser på kveldene. Er på noen juleforestillinger i Olavshallen, prøver å få med meg noe av det som skjer på kulturfronten. Bettan og Rein Alexander var en höydare, utrolig bra!

Tja... jaggu meg trettende jula jeg er på Dol. Gud bedre...

Skrevet

Jeg tror alle har fått spurt ferdig om alt de lurer på og tenker på rundt jul. Og nå holder de på å sette det ut i praksis.

Uansett veldig kjedelig! Direkte usosialt er det. På den annen side er dolerne kanskje mer sosiale i julen enn ellers i RL og det er sikkert sunt.

Skrevet

Jeg tror alle har fått spurt ferdig om alt de lurer på og tenker på rundt jul. Og nå holder de på å sette det ut i praksis.

Uansett veldig kjedelig! Direkte usosialt er det. På den annen side er dolerne kanskje mer sosiale i julen enn ellers i RL og det er sikkert sunt.

Utrolig kjedelig, ja.

Jeg lukter forresten SHEA bodybutter. Lurer på om hvis jeg går i byen og en hel haug av menn kommer til å følge etter meg.

Hva tror du?

Gjest Astroide
Skrevet

Hvorfor? Er ikke du nettopp blitt gravid?

Joo.. *sukk* men æ va liksom ikke...helt -klar- for det på en måte...

Skrevet

Utrolig kjedelig, ja.

Jeg lukter forresten SHEA bodybutter. Lurer på om hvis jeg går i byen og en hel haug av menn kommer til å følge etter meg.

Hva tror du?

Det kan jo hende, hvis det er en veldig god og eksotisk duft. Jeg har ikke hørt om den, tror jeg. Men prøv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...