Gjest copy-cathlin Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Hva driver dere med for tiden? Det er så stille her inne. – Orio 0 Siter
Line Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Deppa.. Sykmeldt, suller litt til jul, er minst mulig på nettet - men smyger meg likevel innom og leser på kveldene. Er på noen juleforestillinger i Olavshallen, prøver å få med meg noe av det som skjer på kulturfronten. Bettan og Rein Alexander var en höydare, utrolig bra! Tja... jaggu meg trettende jula jeg er på Dol. Gud bedre... 0 Siter
adelie Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg tror alle har fått spurt ferdig om alt de lurer på og tenker på rundt jul. Og nå holder de på å sette det ut i praksis. Uansett veldig kjedelig! Direkte usosialt er det. På den annen side er dolerne kanskje mer sosiale i julen enn ellers i RL og det er sikkert sunt. 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg tror alle har fått spurt ferdig om alt de lurer på og tenker på rundt jul. Og nå holder de på å sette det ut i praksis. Uansett veldig kjedelig! Direkte usosialt er det. På den annen side er dolerne kanskje mer sosiale i julen enn ellers i RL og det er sikkert sunt. Utrolig kjedelig, ja. Jeg lukter forresten SHEA bodybutter. Lurer på om hvis jeg går i byen og en hel haug av menn kommer til å følge etter meg. Hva tror du? 0 Siter
cathlin Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Deppa.. Hvorfor? Er ikke du nettopp blitt gravid? 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hvorfor? Er ikke du nettopp blitt gravid? Joo.. *sukk* men æ va liksom ikke...helt -klar- for det på en måte... 0 Siter
adelie Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Utrolig kjedelig, ja. Jeg lukter forresten SHEA bodybutter. Lurer på om hvis jeg går i byen og en hel haug av menn kommer til å følge etter meg. Hva tror du? Det kan jo hende, hvis det er en veldig god og eksotisk duft. Jeg har ikke hørt om den, tror jeg. Men prøv! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.