Gå til innhold

Når man må ringe og klage,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man må ringe flerer ganger og klage til et teleselskap, for eksempel NEXT GENTEL, og stå timesvis i telefonkø og satt over 14 ganger, for å klage over at de ennå ikke har fått med seg at jeg har for flere måneder siden byttet til et billigere abonnement, som betyr at de må belaste meg mindre på fakutaen, som de ikke har gjort, -hvem skal betale telefonregningen når det er DE som gjør feil?

--

OG når jeg først er i gang: Irriterer meg at diverse instanser, f.eks NAV, sender ting til min gamle adresse- der de igjen påpeker for meg at de ikke kan ta i mot posten min, -når jeg var skikkelig nøye på å melde adresse-endring over alt, inkludert NAV.

OG, hvis jeg sender brev f.eks til en lege med henvisning, og det på henvisningen min står min gamle adresse, og jeg i det vedlagte brevet påpeker at jeg har fått ny adresse og oppgir den, at de likevel klarer å sende brevet til min gamle adresse - der de igjen sier til meg at jeg må huske på å endre adresse for at de ikke kan ta i mot posten min.

SÅNN. Ferdig å klage! ;-) .......for nå.....

Skrevet

Når det gjelder nexgentel kan du sende dem en mail der du ber dem kontakte deg. Når jeg har gjort det, har de ringt innen ett døgn. Da slipper jeg både tlt rekning og kø.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...