cathlin Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Når man må ringe flerer ganger og klage til et teleselskap, for eksempel NEXT GENTEL, og stå timesvis i telefonkø og satt over 14 ganger, for å klage over at de ennå ikke har fått med seg at jeg har for flere måneder siden byttet til et billigere abonnement, som betyr at de må belaste meg mindre på fakutaen, som de ikke har gjort, -hvem skal betale telefonregningen når det er DE som gjør feil? -- OG når jeg først er i gang: Irriterer meg at diverse instanser, f.eks NAV, sender ting til min gamle adresse- der de igjen påpeker for meg at de ikke kan ta i mot posten min, -når jeg var skikkelig nøye på å melde adresse-endring over alt, inkludert NAV. OG, hvis jeg sender brev f.eks til en lege med henvisning, og det på henvisningen min står min gamle adresse, og jeg i det vedlagte brevet påpeker at jeg har fått ny adresse og oppgir den, at de likevel klarer å sende brevet til min gamle adresse - der de igjen sier til meg at jeg må huske på å endre adresse for at de ikke kan ta i mot posten min. SÅNN. Ferdig å klage! ;-) .......for nå..... 0 Siter
Zelda77 Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Når det gjelder nexgentel kan du sende dem en mail der du ber dem kontakte deg. Når jeg har gjort det, har de ringt innen ett døgn. Da slipper jeg både tlt rekning og kø. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.