Gjest uhuuu Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Har fulgt med på Åndenes makt på Tv Norge i høst og må innrømme at jeg ikke lenger tviler like mye på spøkelser som før. Greit, Tv Norge klipper nok frem "det beste" av hva de synske kvinnene har sagt, men de greier da ikke å få de vanlige menneskene som har vært rammet av spøkelser til å juge...eller!? Blant de programmene som fasinerte meg var hun som hadde faren som gikk igjen i huset, og den familien i Fredrikstadområdet som hadde to gjenferd, blant annet en tidligere slektning i huset. Har du fulgt med på disse programmene, og hva er ditt syn på gjenferd? 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Har fulgt med på det og jeg tror på gjenferd og diverse andre ting : ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg er i utgangspunktet svært skeptisk. Men jeg har hatt besøk selv. Morfar døde for 5 år siden, og har vært her to-tre ganger. Han smiler og ler, og ser på barna. Han er litt forundret over jenta vår, som ikke var født ennå, dengang han døde. Den ene gangen så jeg han helt klart. Merkelig. Den kan legges til at han bodde i huset vårt i 30 år. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229863697' post='4045090] Jeg er i utgangspunktet svært skeptisk. Men jeg har hatt besøk selv. Morfar døde for 5 år siden, og har vært her to-tre ganger. Han smiler og ler, og ser på barna. Han er litt forundret over jenta vår, som ikke var født ennå, dengang han døde. Den ene gangen så jeg han helt klart. Merkelig. Den kan legges til at han bodde i huset vårt i 30 år. Ser andre enn deg han? Samtidig? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ser andre enn deg han? Samtidig? Nei. Jeg lurer heller på om jeg er helt i vater, enn om dette er reelt.;-) Jeg er som sagt - meget skeptisk - hehe! Uansett, han gjør ikke noe kødd. Han var forresten veldig glad for at oldebarna skulle få vokse opp i hans hus. 0 Siter
morsan Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Har ikke fulgt med på programmene, og er ekstremt skeptisk, både til programmene og gjenferdhistorier. Og aliens-historier og det meste av slik paranormale greier. 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 I 1962 opplevde jeg noe helt merkelig. Jeg skulle besøke en venninne av meg,som bodde i marcus thranesgt i oslo.Det var midt på blanke dagen. Veien dit var trafikkert,så jeg gikk på fortauet bortover.Så plutselig hørte jeg masse latter med rare spe stemmer.Jeg tittet,hvor det kom fra,og så en bitte liten familie stryke forbi meg med glade hopp og sprett!Trodde ikke mine egne øyner og tittet engang til, men da var de vekke! Det var bare snakk om sekunder! Ikke vet jeg,hva det var,men å fortelle det til noen tør jeg heller ikke....bare her:0) 0 Siter
Gjest iutgangspunktet Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229863697' post='4045090] Jeg er i utgangspunktet svært skeptisk. Men jeg har hatt besøk selv. Morfar døde for 5 år siden, og har vært her to-tre ganger. Han smiler og ler, og ser på barna. Han er litt forundret over jenta vår, som ikke var født ennå, dengang han døde. Den ene gangen så jeg han helt klart. Merkelig. Den kan legges til at han bodde i huset vårt i 30 år. Så det du forteller er sant, det andre opplever er du skeptisk til?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jepp, vi ser på og jepp vi tror på. ) Jeg tør ikke se det når jeg er hjemme alene så stort sett har jeg sett bare annethvert program, når jeg ikke har ungene er jo hos kjæresten til mandag morgen. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 I 1962 opplevde jeg noe helt merkelig. Jeg skulle besøke en venninne av meg,som bodde i marcus thranesgt i oslo.Det var midt på blanke dagen. Veien dit var trafikkert,så jeg gikk på fortauet bortover.Så plutselig hørte jeg masse latter med rare spe stemmer.Jeg tittet,hvor det kom fra,og så en bitte liten familie stryke forbi meg med glade hopp og sprett!Trodde ikke mine egne øyner og tittet engang til, men da var de vekke! Det var bare snakk om sekunder! Ikke vet jeg,hva det var,men å fortelle det til noen tør jeg heller ikke....bare her:0) Det var en familie med Lånere selvfølgelig! ) Det går en serie om dem på tv i jula. ) 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Det var en familie med Lånere selvfølgelig! ) Det går en serie om dem på tv i jula. ) Lånere? hva er det for noe?\ 0 Siter
McLoud Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Nei, tror ikke på spøkelser. De juger som fy 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Nei, tror ikke på spøkelser. De juger som fy Du har bare ikke truffet de riktige spøkelsene. ;-) 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Det var en familie med Lånere selvfølgelig! ) Det går en serie om dem på tv i jula. ) jasså:0) gjør du narr av meg? Sjekka opp lånere akkurat nå! Ærlig talt,det var ikke snakk om 10 cm store småfølk nei! foreldrene tipper jeg bortimot meteren og barna mindre.Men jeg har jo ikke ventet meg noen annen reakjon ,egentlig:0) tror det knapt nok selv engang! .0) 0 Siter
McLoud Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 jasså:0) gjør du narr av meg? Sjekka opp lånere akkurat nå! Ærlig talt,det var ikke snakk om 10 cm store småfølk nei! foreldrene tipper jeg bortimot meteren og barna mindre.Men jeg har jo ikke ventet meg noen annen reakjon ,egentlig:0) tror det knapt nok selv engang! .0) Sikert no´ filmtriks ute og går :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 I 1962 opplevde jeg noe helt merkelig. Jeg skulle besøke en venninne av meg,som bodde i marcus thranesgt i oslo.Det var midt på blanke dagen. Veien dit var trafikkert,så jeg gikk på fortauet bortover.Så plutselig hørte jeg masse latter med rare spe stemmer.Jeg tittet,hvor det kom fra,og så en bitte liten familie stryke forbi meg med glade hopp og sprett!Trodde ikke mine egne øyner og tittet engang til, men da var de vekke! Det var bare snakk om sekunder! Ikke vet jeg,hva det var,men å fortelle det til noen tør jeg heller ikke....bare her:0) Sikkert huldrefolket som har urbanisert seg. Jeg har slekninger både på mors- og farssiden (et par generasjoner tilbake) som i fullt alvor hevdet å ha sett huldra. Spennende! Eller - huldrefolket er vel på vår størrelse, når jeg tenker meg om. Fjøsnissen er vel omtrent så liten som det du beskrev. 0 Siter
McLoud Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Sikkert huldrefolket som har urbanisert seg. Jeg har slekninger både på mors- og farssiden (et par generasjoner tilbake) som i fullt alvor hevdet å ha sett huldra. Spennende! Eller - huldrefolket er vel på vår størrelse, når jeg tenker meg om. Fjøsnissen er vel omtrent så liten som det du beskrev. Tidene forandrer seg, det er sant. I Oslo har det vel aldri vært påtrengende mye av sorten Hulder, men i de senere å har det vart mer enn nok Lu**er i gatene i hvertfall. 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Sikkert huldrefolket som har urbanisert seg. Jeg har slekninger både på mors- og farssiden (et par generasjoner tilbake) som i fullt alvor hevdet å ha sett huldra. Spennende! Eller - huldrefolket er vel på vår størrelse, når jeg tenker meg om. Fjøsnissen er vel omtrent så liten som det du beskrev. ho-ho-ho kansje det du:0) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Tidene forandrer seg, det er sant. I Oslo har det vel aldri vært påtrengende mye av sorten Hulder, men i de senere å har det vart mer enn nok Lu**er i gatene i hvertfall. De er dessverre langt mindre sjarmerende enn det huldrene var. 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Sikert no´ filmtriks ute og går :-) der har vi det! må være noe sånt ja :0)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.