McLoud Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 De er dessverre langt mindre sjarmerende enn det huldrene var. Det tror jeg vi kan være særdeles enig om. Jeg ser fram til at de forsvinner fra gatebildet etter hvert. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Så det du forteller er sant, det andre opplever er du skeptisk til?? Nei, du kan lese lengre ned i tråden. Jeg tviler heller på meg selv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 jasså:0) gjør du narr av meg? Sjekka opp lånere akkurat nå! Ærlig talt,det var ikke snakk om 10 cm store småfølk nei! foreldrene tipper jeg bortimot meteren og barna mindre.Men jeg har jo ikke ventet meg noen annen reakjon ,egentlig:0) tror det knapt nok selv engang! .0) *Fnis* Du sa jo de var bittesmå jo! ) Men seriøst - jeg tror på spøkelser og tror på det du sier altså. 0 Siter
Gjest ollymor Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 *Fnis* Du sa jo de var bittesmå jo! ) Men seriøst - jeg tror på spøkelser og tror på det du sier altså. )))) SÅ BRA! tror på spøkelse jeg også,men ingen vil besøke meg(( derimot hjemsøkt som gikk i kveld,har jeg litt vanskeligere for å svelge! 0 Siter
songbirdy Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har vel alltid vært åpen for det alternative egentlig. Husker jeg slukte alt jeg kom over om temaet. Har ikke sett eller opplevd noe spesielt selv, men har hørt fra nære venner om ting de ser/hører/opplever, så ja, jeg tror! Har også hørt historier fra en barnehage der ting foregår - stadig flere av de ansatte opplever/hører ting. Foreldre har reagert på lyder på loftet, vaskehjelpen opplever ting, enkelte barn reagerer på noe(n) de tydeligvis ser i rommet... Merkelig! Ser på Åndenes makt, men blir litt oppgitt over den "amerikaniseringen" av programmet siste sesong - musikk, lyder og effekter, gjentakelse/sammendrag av det som allerede har blitt sagt osv... Hjemsøkt/Haunted føler jeg tar med litt av de heftigere tingene som er rundtomkring i verden, ikke nødvendigvis sååå spennende ting i Åndenes makt.. Det går også div. spøkelsesprogram på utenlandske kanaler som virker bra... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.