Gå til innhold

Hva er dette for noe da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*himmelfallen*

Men for å si det sånn; jeg tror disse to er på samme frekvens. Tolk det som du vil, hehe ;p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229868678' post='4045125]

*himmelfallen*

Men for å si det sånn; jeg tror disse to er på samme frekvens. Tolk det som du vil, hehe ;p

;-)

Skrevet

Flott par...sic.

Og gjestelista høres jo lovendes ut med Helene Sommer & Per Heimly i spissen, jaja...mangla vel bare Christer Falck og Aylar Lie da...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229868678' post='4045125]

*himmelfallen*

Himmel og hav, jeg blir forskrekket over hvor fordomsfulle folk er. Hvorfor kan ikke de få glede seg over kjærligheten og livet uten at andre skal blande seg oppi det,og i egen elendighet finne glede i å rakke ned på de som ikke passer inn i boksen? Tenk så kjedelig hvis alle var like A4 som dere?

Skrevet

Jøjje meg. Jeg hadde blitt temmelig såret om eksen min hadde dumpet meg og etter en måned overrakt sin nye flamme diamanter i all offentlighet!

Jaja. Det er vel den store kjærligheten denne gangen da sikkert.

Skrevet

Det var nok planlagt at dette skulle havne i media.

Jeg lurer på hva han har tenkt å gi henne på julaften?

Skrevet

Jøjje meg. Jeg hadde blitt temmelig såret om eksen min hadde dumpet meg og etter en måned overrakt sin nye flamme diamanter i all offentlighet!

Jaja. Det er vel den store kjærligheten denne gangen da sikkert.

Jeg har ikke fått med meg at han har dumpet noen like før. jør jo ikke saken noe bedre

Skrevet

Det var nok planlagt at dette skulle havne i media.

Jeg lurer på hva han har tenkt å gi henne på julaften?

dette var kanskje julegaven? ;-) De skal sikkert feire med hver sine barn...

Skrevet

Himmel og hav, jeg blir forskrekket over hvor fordomsfulle folk er. Hvorfor kan ikke de få glede seg over kjærligheten og livet uten at andre skal blande seg oppi det,og i egen elendighet finne glede i å rakke ned på de som ikke passer inn i boksen? Tenk så kjedelig hvis alle var like A4 som dere?

Svært som fyrlykta fyrer seg opp da, hehe! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...