Gjest lurerpådetjeg Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Hvor stor posjon må jeg beregne. Lager av Fjordland Risgrøt. Det er 2 alternativer: 3 dl kremfløte og halv kilo risgrøt 6 dl kremfløte og 1 kg risgeøt 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 En mellomting? Jeg ville nok ikke lagd bare den minste, ikke hvis du venter meg eller søstra mi på middag i alle fall - vi elsker riskrem! *sikle* 0 Siter
Gjest lurerpådetjeg Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 En mellomting? Jeg ville nok ikke lagd bare den minste, ikke hvis du venter meg eller søstra mi på middag i alle fall - vi elsker riskrem! *sikle* Mmmmm ja!! Jeg elsker det også. Men da tar jeg den doble porsjonen for sikkerhets skylt. Absolutt ingen krise om vi får litt rester:) 0 Siter
adelie Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Det er veldig mange som ikke liker risgrøt. Og så kommer det jo an på om det er mer å spise? Jeg synes risgrøt er godt, jeg 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Det er riskrem du mener? Jeg ville valgt den største porsjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.