Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes dol var morsommere før. I tillegg til å holde ut med alle mulige julespørsmål stilt opptil flere ganger, må vi nå leve med at julestresset holder folk borte fra jul, deretter kommer julefreden til å overta, og også holde folk borte fra dol. Deretter får dere litt mer jul enn dere tåler, og da kommer dere vel hit og prater om alle gavene eller noe slikt. *sukk*

Skrevet

"Alt var mye bedre under krigen..."

For ikke å si mellom krigen

Gjest Ulvinnen
Skrevet

For ikke å si mellom krigen

Da var det helt toppers!

AneM1365380603
Skrevet

''Deretter får dere litt mer jul enn dere tåler, og da kommer dere vel hit og prater om alle gavene eller noe slikt. *sukk*''

Jeg synes juletrådene er koselige :o) Så blir det jo spennende etterpå å høre hvilken farve Åsemor fikk på sengetøyet denne jula ;o)

Skrevet

Jeg syns du begynner klagingen litt tidlig. Det er tross alt ikke jul ennå.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ikke jul ennå?????

Man kan jo lure når man ser i butikkene og i gatene i byen.... Det har vært julesang og julepynt i minst en måned allerede.

Skrevet

Ikke jul ennå?????

Man kan jo lure når man ser i butikkene og i gatene i byen.... Det har vært julesang og julepynt i minst en måned allerede.

Det der går det fint an å overse.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det der går det fint an å overse.

Javisst kan man overse det. Akkurat like godt som man kan overse klaging over et tema på nett.......... ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Javisst kan man overse det. Akkurat like godt som man kan overse klaging over et tema på nett.......... ;-)

Jasså, er du nebbete?

;)

Skrevet

Jasså, er du nebbete?

;)

Og det er du den rette til å si? ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Og det er du den rette til å si? ;-)

Me???

Jeg er da snill som et lam;)

Gjest gjenganger
Skrevet

Sånn har det vært her hver jul. Man tar vare på tradisjonene vet du.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jasså, er du nebbete?

;)

he-he.

;-)

Ha en fin kveld.

hidi, the scorpion
Skrevet

he-he.

;-)

Ha en fin kveld.

Like måte;)

Skrevet

Ja men det er ikke mye action her. Hvordan gikk det med bodybutteret ditt forresten? :)

Skrevet

Ikke jul ennå?????

Halvannen!

Skrevet

''Deretter får dere litt mer jul enn dere tåler, og da kommer dere vel hit og prater om alle gavene eller noe slikt. *sukk*''

Jeg synes juletrådene er koselige :o) Så blir det jo spennende etterpå å høre hvilken farve Åsemor fikk på sengetøyet denne jula ;o)

Jo, det er sant. Når man følger såpass mye med. Få høre hvordan det gikk.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...