Gå til innhold

Seborreisk eksem

Anbefalte innlegg

Gjest Seborré
Skrevet

Har forstått det er en kronisk tilstand, men blir man bedre av kremene som finnes mot det slik at man slipper å bruke det resten av livet eller må man bruke det hver dag resten av livet?

Gjest spørs vel på graden
Skrevet

varierer.både jeg og min mor har det,men i ulike grader.jeg tar en kur i ny og ne,mens mamma må bruke medisiner daglig ut livet

Gjest også plaget av seborrisk eksem
Skrevet

Jeg blir iallfall aldri helt bra i hodebunnen... Men utbrudd andre steder(øyenbryn, nesevinger, inni ørene o.l) har jeg greid å få vekk og det kan gå lang tid mellom hver gang det trengs behandling på disse stedene... så jeg er enig i det den nedenfor skriver.. det spørs vel på graden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...