Gå til innhold

Grønn stilsalong

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Mary Poppins

6

• Lotte :o)

5

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Herremoses for en pris!! Utrolig hva folk tror de kan ta for rukte ting, bare fordi det var dyrt en gang i tida!

Skrevet

Herremoses for en pris!! Utrolig hva folk tror de kan ta for rukte ting, bare fordi det var dyrt en gang i tida!

Jeg tror de skal få merke at de umulig greier å få solgt den der. Ihverfall ikke til den prisen.

Jeg hadde lagt den under "gis bort":-)

Skrevet

Det er sikkert finanskrise hos Jan ;-)

Dette egner seg best på "gies bort", sammen med furumøbler, hehe.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229898028' post='4045484]

Det er sikkert finanskrise hos Jan ;-)

Dette egner seg best på "gies bort", sammen med furumøbler, hehe.

Ja, huff! De kunne kanskje fått noen få 100-lapper for den, MAX! Men folk skal være rimelig lite orientert om hva du kan få for 14 000 kroner i møbelmarkedet i dag når de tror de kan selge en umoderne sofa for den prisen!

Skrevet

Herlighet noe så stygt!! Og atpåtil så dyrt! Jeg skulle hatt _mye_ penger for å ha en slik sofasalong i stuen min.

Skrevet

Herlighet noe så stygt!! Og atpåtil så dyrt! Jeg skulle hatt _mye_ penger for å ha en slik sofasalong i stuen min.

blitt betalt mye penger skulle det egentlig ha stått...

Skrevet

Ja, huff! De kunne kanskje fått noen få 100-lapper for den, MAX! Men folk skal være rimelig lite orientert om hva du kan få for 14 000 kroner i møbelmarkedet i dag når de tror de kan selge en umoderne sofa for den prisen!

Har du fått mail?

Skrevet

Jeg tror de skal få merke at de umulig greier å få solgt den der. Ihverfall ikke til den prisen.

Jeg hadde lagt den under "gis bort":-)

Re dette med overprisede varer:

For et par år siden søkte jeg etter en brukt billedrørs-TV på finn, som vi skulle ha på hytta, Jeg kikket over en viss tid for å finne det jeg ville ha, for jeg ville ha en mellomstor en, mens de fleste var enten 14-tommers eller 28+-tommers.

Etter en stund fant jeg en 24-tommers til 300 kroner fra noen som bodde ganske nære, og jeg var superfornøyd med det.

Men jeg la merke til at ganke mange som skulle selge de store tv'ëne, som kanskje var 5-6- år gamle og typisk hadde kostet 6-7000 kroner den gangen, typisk averterte dem for 2-3000 da. Dette skjedde vel omtrent samtidig, eller like etter, at jeg så elektro-butikkene selge ut siste rest av billedrørs-tv'er for rett under 3000 kroner, og så tror folk at de får det for en som er _ brukt_??

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229898339' post='4045492]

Har du fått mail?

Iler ivei :-)

Skrevet

Gulvteppet var også veldig stilig, ikke sant?

Skrevet

For et par år siden søkte jeg etter en brukt billedrørs-TV på finn, som vi skulle ha på hytta, Jeg kikket over en viss tid for å finne det jeg ville ha, for jeg ville ha en mellomstor en, mens de fleste var enten 14-tommers eller 28+-tommers.

Etter en stund fant jeg en 24-tommers til 300 kroner fra noen som bodde ganske nære, og jeg var superfornøyd med det.

Men jeg la merke til at ganke mange som skulle selge de store tv'ëne, som kanskje var 5-6- år gamle og typisk hadde kostet 6-7000 kroner den gangen, typisk averterte dem for 2-3000 da. Dette skjedde vel omtrent samtidig, eller like etter, at jeg så elektro-butikkene selge ut siste rest av billedrørs-tv'er for rett under 3000 kroner, og så tror folk at de får det for en som er _ brukt_??

Ja, jeg har sett flere eksempler på det inne på finn også. Det enste som kunne fått meg til å kjøpe noe brukt isteden for nytt til samme pris var at jeg slapp montering, men det forutsetter selvfølgelig at det var like fint.

Skrevet

Hva er billedrørs TV?

*nysgjerrg*

Skrevet

Gulvteppet var også veldig stilig, ikke sant?

Ja det var "bærre lækkert"

Skrevet

Jeg tror det må være noen som ikke er helt inne på hva som er moderne når du ser på stilen forøvrig der.

Skrevet

Ja, jeg har sett flere eksempler på det inne på finn også. Det enste som kunne fått meg til å kjøpe noe brukt isteden for nytt til samme pris var at jeg slapp montering, men det forutsetter selvfølgelig at det var like fint.

Ja, det å slippe montering er faktisk en kjempestor fordel!

Skrevet

Aha så det er det sånne heter ja :-)

;-)

Stort sett heter de jo bare TV, de også, men jeg sa billedrør her fordi det jo sier litt om hva slags pris man kan forvente å få for TV'en.

Jeg synes dessuten at små billedrørs-TV'er burde ha en større omsetningsverdi enn de store. Små-tv'er kan jo brukes på barnerom, loftsrom, hytter etc, og selv om de ikke er flate, så er det grenser for hvor mye plass de tar.

Men de store er jo vanvittig store, da. Når vi en gang skal kvitte oss med vår, vurdere jeg sterkt å gi den bort, bare for å bli kvitt den! Den veier jo nesten ett tonn (føles det som...) og er ikke akkurat plasseringsvennlig.

Man burde nesten være glad for at man slipper å _betale_ noen for å bære den ut av huset;-)

AneM1365380603
Skrevet

Skrekk og gru! Den var skikkelig gyselig.

For mange år siden var jeg på jakt etter en rimelig sofa. Jeg dro til noen som hadde en brukt salong. Den var i samme kategori som denne her, men var sprukken og fæl. Alle setene var sprukne. For det skulle de ha 2000 kr.

Jeg kjøpte ny sofa, for jeg var og så på flere andre også. Det var jo bare skrot folk ville selge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...