Gå til innhold

Grønn stilsalong

Anbefalte innlegg

Skrevet

;-)

Stort sett heter de jo bare TV, de også, men jeg sa billedrør her fordi det jo sier litt om hva slags pris man kan forvente å få for TV'en.

Jeg synes dessuten at små billedrørs-TV'er burde ha en større omsetningsverdi enn de store. Små-tv'er kan jo brukes på barnerom, loftsrom, hytter etc, og selv om de ikke er flate, så er det grenser for hvor mye plass de tar.

Men de store er jo vanvittig store, da. Når vi en gang skal kvitte oss med vår, vurdere jeg sterkt å gi den bort, bare for å bli kvitt den! Den veier jo nesten ett tonn (føles det som...) og er ikke akkurat plasseringsvennlig.

Man burde nesten være glad for at man slipper å _betale_ noen for å bære den ut av huset;-)

"Man burde nesten være glad for at man slipper å _betale_ noen for å bære den ut av huset;-)"

Hehe veldig godt poeng ;)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Mary Poppins

6

• Lotte :o)

5

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229899693' post='4045529]

*hahaha* Den annonseteksten var konge *s*

En fjern kontroll?

*he he* jeg leste ikke den engang - ville bare finne et bilde som viste tv'en litt fra siden;-)

"tv i gode stand" var heller ikke så verst;-)

Skrevet

*he he* jeg leste ikke den engang - ville bare finne et bilde som viste tv'en litt fra siden;-)

"tv i gode stand" var heller ikke så verst;-)

Tror neppe det var bare kontrollen som var fjern, hehe ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, huff! De kunne kanskje fått noen få 100-lapper for den, MAX! Men folk skal være rimelig lite orientert om hva du kan få for 14 000 kroner i møbelmarkedet i dag når de tror de kan selge en umoderne sofa for den prisen!

Så har de jo salgstrikset "Brukt av eldre ektepar" ;o)))

Skrevet

Så har de jo salgstrikset "Brukt av eldre ektepar" ;o)))

Nei, det så jeg ikke! LOL!!

Skrevet

Re dette med å avertere til salgs fremfor 'gis bort': Jeg har flere ganger sett folk som skal selge kassevis med videofilmer til kanskje 50 kroner per stykk. På loppemarkedene har de problemer med å bli kvitt dem for 5 eller 10 kroner per stykk;-)

Skrevet

Hva som er IN og UT vet vel ikkje de når de tydeligvis er gamle mennesker, de har sikkert bare kjøpt noe de likte eller så kan de ha blitt lurt trill rundt.

Men...Det er kvalitetshåndtverk det er det ingen tvil om utifra bildene, dessuten er det "tonnevis" med eik og det er ikkje billig.

Ps! Eg ville ikkje hatt det, men det hadde sikkert tatt seg godt ut i stua til Saddam Hussein eller noe...

Skrevet

Hva som er IN og UT vet vel ikkje de når de tydeligvis er gamle mennesker, de har sikkert bare kjøpt noe de likte eller så kan de ha blitt lurt trill rundt.

Men...Det er kvalitetshåndtverk det er det ingen tvil om utifra bildene, dessuten er det "tonnevis" med eik og det er ikkje billig.

Ps! Eg ville ikkje hatt det, men det hadde sikkert tatt seg godt ut i stua til Saddam Hussein eller noe...

''Men...Det er kvalitetshåndtverk det er det ingen tvil om utifra bildene, dessuten er det "tonnevis" med eik og det er ikkje billig.''

Helt enig i det. Og smaken er så ulik. Men "brukt er brukt", og dette var alt for høyt priset.

''Ps! Eg ville ikkje hatt det, men det hadde sikkert tatt seg godt ut i stua til Saddam Hussein eller noe...''

*he he* Ja, der var det mye krimskrams

Skrevet

''Men...Det er kvalitetshåndtverk det er det ingen tvil om utifra bildene, dessuten er det "tonnevis" med eik og det er ikkje billig.''

Helt enig i det. Og smaken er så ulik. Men "brukt er brukt", og dette var alt for høyt priset.

''Ps! Eg ville ikkje hatt det, men det hadde sikkert tatt seg godt ut i stua til Saddam Hussein eller noe...''

*he he* Ja, der var det mye krimskrams

Klart det er alt for høyt priset, helt enig i det.

Men eg er såpass konservativ at eg liker kvalitet og godt håndtverk, men må selvfølgelig også like stilen.

Fks. Så kunne eg tenke meg ei tung/stor lysekrone (med stearinlys) over spisebordet, men har slått det i fra meg for det ville ikkje passa med noenting hverken i spisestua eller på kjøkkenet.

Eg får vente til eg får kjøpt meg et Herskapshus av Toppen Bech.

Skrevet

Skrekk og gru! Den var skikkelig gyselig.

For mange år siden var jeg på jakt etter en rimelig sofa. Jeg dro til noen som hadde en brukt salong. Den var i samme kategori som denne her, men var sprukken og fæl. Alle setene var sprukne. For det skulle de ha 2000 kr.

Jeg kjøpte ny sofa, for jeg var og så på flere andre også. Det var jo bare skrot folk ville selge.

2000 for en sprukken gammel sofa? Da kan man like gjerne dra på loppemarked:-)

Skrevet

Re dette med å avertere til salgs fremfor 'gis bort': Jeg har flere ganger sett folk som skal selge kassevis med videofilmer til kanskje 50 kroner per stykk. På loppemarkedene har de problemer med å bli kvitt dem for 5 eller 10 kroner per stykk;-)

Ja, det er utrolig. Ei på jobben min ville selge en brukt gammel do. Husker ikke prisen eksakt, men husker at jeg tenkte at jeg ikke ville ha kjøpt en brukt gammel do til den prisen.

En dag var hun skkkelig irritert fordi hun hadde fått telefon fra en kar som hadde fortalt henne at prisen for den brukte doen var helt urealistisk. Da mente hun at karen var skikkelig grisk som forsøkte å få den billigere;-)

Dette er lenge siden og doen har hun fremdeles liggende i boden sin. Hun er enslig, bor i blokk og har hverken bil eller sertifikat.

Da tenker jeg at så mye bedre det hadde vært for henne og bare kvitte seg med den og gi den bort heller, men nei hun gir ikke bort en fullt brukbar do:-)

Skrevet

Jeg ser også det, men det hjelper så lite når svært få om ikke noen kjøper en slik sofa i dag og ihvertfall ikke til 14.000

Skrevet

Ja, det er utrolig. Ei på jobben min ville selge en brukt gammel do. Husker ikke prisen eksakt, men husker at jeg tenkte at jeg ikke ville ha kjøpt en brukt gammel do til den prisen.

En dag var hun skkkelig irritert fordi hun hadde fått telefon fra en kar som hadde fortalt henne at prisen for den brukte doen var helt urealistisk. Da mente hun at karen var skikkelig grisk som forsøkte å få den billigere;-)

Dette er lenge siden og doen har hun fremdeles liggende i boden sin. Hun er enslig, bor i blokk og har hverken bil eller sertifikat.

Da tenker jeg at så mye bedre det hadde vært for henne og bare kvitte seg med den og gi den bort heller, men nei hun gir ikke bort en fullt brukbar do:-)

Eg hadde uansett aldri hverken kjøpt eller tatt i mot (gratis) en brukt do fra fremmede, en ny do koster ikkje så mye uansett dessuten er det langt mer hygienisk. *æsj*

Ps! Joda, prisen på sofaen var svinhøg.

Skrevet

*hehe*

Skrevet

Huff, he he. De burde da skjønne tallenes tale når ingen kommer for å kjøpe den!

Skrevet

Eg hadde uansett aldri hverken kjøpt eller tatt i mot (gratis) en brukt do fra fremmede, en ny do koster ikkje så mye uansett dessuten er det langt mer hygienisk. *æsj*

Ps! Joda, prisen på sofaen var svinhøg.

Ikke jeg heller:-)

Skrevet

Sier litt om seriøsiteten når selger ikke kan skrive sitt fulle navn. Stoler ikke på slike folk.

AneM1365380603
Skrevet

2000 for en sprukken gammel sofa? Da kan man like gjerne dra på loppemarked:-)

Den ene sofaen jeg så hadde svidd hele ryggen pga en panelovn som hadde stått bak, og en ble vist fram i en haug i flere deler i garasjen.

Folk er jo frekke. De tror noen vil kjøpe søppelet deres. Aldri mer om jeg skal vurdere brukte møbler!

Skrevet

Sier litt om seriøsiteten når selger ikke kan skrive sitt fulle navn. Stoler ikke på slike folk.

Jeg har aldri skrevet mitt fulle navn når jeg har avertert på finn.

Men det er jo ikke vanskelig å finne det, da, når både adressen og telefonnummeret står der;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...