Gjest JUSTaMinute Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Ja, det er utrolig. Ei på jobben min ville selge en brukt gammel do. Husker ikke prisen eksakt, men husker at jeg tenkte at jeg ikke ville ha kjøpt en brukt gammel do til den prisen. En dag var hun skkkelig irritert fordi hun hadde fått telefon fra en kar som hadde fortalt henne at prisen for den brukte doen var helt urealistisk. Da mente hun at karen var skikkelig grisk som forsøkte å få den billigere;-) Dette er lenge siden og doen har hun fremdeles liggende i boden sin. Hun er enslig, bor i blokk og har hverken bil eller sertifikat. Da tenker jeg at så mye bedre det hadde vært for henne og bare kvitte seg med den og gi den bort heller, men nei hun gir ikke bort en fullt brukbar do:-) Har du spurt henne hvorfor hun byttet den ut da, hvis den var fullt brukbar? hehe... Eller har hun arvet den? 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Har du spurt henne hvorfor hun byttet den ut da, hvis den var fullt brukbar? hehe... Eller har hun arvet den? Alle badene i blokka skulle pusses opp, noe som var irriterende for henne som hadde brukt penger på å pusse noen år tidligere. Jeg skjønner at det var irriterende, men hun kan være glad for at hun nå ha hvite fliser isteden for rosa:-) 0 Siter
Faure Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Jeg har aldri skrevet mitt fulle navn når jeg har avertert på finn. Men det er jo ikke vanskelig å finne det, da, når både adressen og telefonnummeret står der;-) Hvorfor ikke det? Hva er du redd for? 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hvorfor ikke det? Hva er du redd for? Synes bare dette er best. har ikke hatt probl med å få solgt ting lell:-) 0 Siter
Faure Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Synes bare dette er best. har ikke hatt probl med å få solgt ting lell:-) Kommer an på hva man skal selge. Skal man selge en bil så skriver man med sitt fulle navn, ellers er det noe galt. Skal man selge en pyntegjenstand kjøpt på Nille så stiller det seg annerledes 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Kommer an på hva man skal selge. Skal man selge en bil så skriver man med sitt fulle navn, ellers er det noe galt. Skal man selge en pyntegjenstand kjøpt på Nille så stiller det seg annerledes Har verken solgt bil eller nille-ting, men noen møbler og barneutstyr;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.