idefixa Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hei! For en stund siden skrev jeg et innlegg om flyskrekk, det var før jeg skulle ut på en 10- timers flyreise. Nå har jeg fløyet 10 timer dit, og 10 timer tilbake- og, gjett hva; DET GIKK HELT FINT! Jeg koste meg med filmer og flymat, til og med:-)) Også jeg som var så redd, da! Det var så godt å oppleve at dette gikk fint, kanskje det kan hjelpe andre som er redde også?! GOD JUL:-) 0 Siter
Faure Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Desverre så overvinnes ikke fobier og angst ved å lese om andre som har overvunnet den/det her på Doktoronline, men det er bra du har overvunnet din skrekk. Ikke la det bli en vane siden vår jordklode sliter nok som det er. 0 Siter
Gjest Doris Dott Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Så fint da! Sånt er alltid kjekt. Tenker du gleder deg til neste flytur allerede, jeg. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.