Gå til innhold

Stortingsmann angrer på promilleturen...

Anbefalte innlegg

Gjest selvfølgelig!
Skrevet

Og det er selvfølgelig bare Frp`ere som har kjørt dagen derpå?

Skrevet

Og det er selvfølgelig bare Frp`ere som har kjørt dagen derpå?

Vil tro at noen høyrefolk har gjort det også ja.

Skrevet

Veldig voksent gjort å skylde på at han kjørte fordi datteren ville kjøpe julepresanger.

Ps! Han såg ut som en lystmorder!

Gjest Kongen dy.
Skrevet

Vil tro at noen høyrefolk har gjort det også ja.

Det samme har nok diverse AP-folk. Og sikker også noen skrotnisser fra SV.

Skrevet

Veldig voksent gjort å skylde på at han kjørte fordi datteren ville kjøpe julepresanger.

Han er nok bare en av de mange nissene i FrP, gitt. Men snakk om å være "snill" og ta sin egen datter med når man finner det for godt å fyllekjøre, da!

Skrevet

Desverre så blir eg ikkje overraska, slike ting kommer til overflaten stadig vekk.

Om "den mannlige ansatte" og/eller "oversøsteren" er i live, så burde de blitt holdt personlig ansvarlig for sine handlinger og dømt for eventuelle brudd på bl.a. straffeloven.

Eg blir forbanna på styresmaktene som ikkje tar ansvar for å få rydda opp i slike saker, det bør ikkje være den som har blitt utsatt for overgrep sitt ansvar å føre saken for retten.

Gjest Kongen dy.
Skrevet

Desverre så blir eg ikkje overraska, slike ting kommer til overflaten stadig vekk.

Om "den mannlige ansatte" og/eller "oversøsteren" er i live, så burde de blitt holdt personlig ansvarlig for sine handlinger og dømt for eventuelle brudd på bl.a. straffeloven.

Eg blir forbanna på styresmaktene som ikkje tar ansvar for å få rydda opp i slike saker, det bør ikkje være den som har blitt utsatt for overgrep sitt ansvar å føre saken for retten.

Den kom vist litt feil?

Skrevet

Lett å angre når man har blitt tatt.

Skal vedde på at det ikke akkurat er første gangen...

Skrevet

Han er nok bare en av de mange nissene i FrP, gitt. Men snakk om å være "snill" og ta sin egen datter med når man finner det for godt å fyllekjøre, da!

''Men snakk om å være "snill" og ta sin egen datter med når man finner det for godt å fyllekjøre, da!''

Grei far, gitt...

Skrevet

Det samme har nok diverse AP-folk. Og sikker også noen skrotnisser fra SV.

Du er en skrotnisse selv du :P

Skrevet

Den kom vist litt feil?

Jada, skjønner ikkje detta helt.

Eg svarte på et innlegg fra "Faure" om overgrep på en Røde Kors drevet klinikk for atsmabarn, merkelig at svaret mitt havna her.

Skrevet

''Ps! Han såg ut som en lystmorder!''

Fordi han røyker Tidemanns Gul?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...