Faure Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Ja selvfølgelig gjør han det. Han har nok aldri hatt en så bra betalt jobb før, og gjør nok hva som helst for å beholde den. Hurra sier jeg. Håper folk forstår at FRP er et møkkaparti. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=549651 0 Siter
Gjest selvfølgelig! Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Og det er selvfølgelig bare Frp`ere som har kjørt dagen derpå? 0 Siter
Faure Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Og det er selvfølgelig bare Frp`ere som har kjørt dagen derpå? Vil tro at noen høyrefolk har gjort det også ja. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Veldig voksent gjort å skylde på at han kjørte fordi datteren ville kjøpe julepresanger. Ps! Han såg ut som en lystmorder! 0 Siter
Gjest Kongen dy. Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Vil tro at noen høyrefolk har gjort det også ja. Det samme har nok diverse AP-folk. Og sikker også noen skrotnisser fra SV. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Veldig voksent gjort å skylde på at han kjørte fordi datteren ville kjøpe julepresanger. Ps! Han såg ut som en lystmorder! Han er nok bare en av de mange nissene i FrP, gitt. Men snakk om å være "snill" og ta sin egen datter med når man finner det for godt å fyllekjøre, da! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Desverre så blir eg ikkje overraska, slike ting kommer til overflaten stadig vekk. Om "den mannlige ansatte" og/eller "oversøsteren" er i live, så burde de blitt holdt personlig ansvarlig for sine handlinger og dømt for eventuelle brudd på bl.a. straffeloven. Eg blir forbanna på styresmaktene som ikkje tar ansvar for å få rydda opp i slike saker, det bør ikkje være den som har blitt utsatt for overgrep sitt ansvar å føre saken for retten. 0 Siter
Gjest Kongen dy. Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Desverre så blir eg ikkje overraska, slike ting kommer til overflaten stadig vekk. Om "den mannlige ansatte" og/eller "oversøsteren" er i live, så burde de blitt holdt personlig ansvarlig for sine handlinger og dømt for eventuelle brudd på bl.a. straffeloven. Eg blir forbanna på styresmaktene som ikkje tar ansvar for å få rydda opp i slike saker, det bør ikkje være den som har blitt utsatt for overgrep sitt ansvar å føre saken for retten. Den kom vist litt feil? 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Lett å angre når man har blitt tatt. Skal vedde på at det ikke akkurat er første gangen... 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Han er nok bare en av de mange nissene i FrP, gitt. Men snakk om å være "snill" og ta sin egen datter med når man finner det for godt å fyllekjøre, da! ''Men snakk om å være "snill" og ta sin egen datter med når man finner det for godt å fyllekjøre, da!'' Grei far, gitt... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Jeg ville også angret om jeg ble tatt! 0 Siter
Faure Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Det samme har nok diverse AP-folk. Og sikker også noen skrotnisser fra SV. Du er en skrotnisse selv du 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Den kom vist litt feil? Jada, skjønner ikkje detta helt. Eg svarte på et innlegg fra "Faure" om overgrep på en Røde Kors drevet klinikk for atsmabarn, merkelig at svaret mitt havna her. 0 Siter
Faure Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 Veldig voksent gjort å skylde på at han kjørte fordi datteren ville kjøpe julepresanger. Ps! Han såg ut som en lystmorder! ''Ps! Han såg ut som en lystmorder!'' Fordi han røyker Tidemanns Gul? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.