Gjest Melise21 Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Jeg skulle liksom farge håret lyst jeg,men det jeg glemte var at jeg for ei tid tilbake har hatt i spray blond,og det sammen med vanlig lys farge gikk ikke helt bra for seg...GULT ble det..hva kan jeg gjøre for å få det mere "hvitt" da? Frisørene har ikke time nå føre jul dessverre.. God GUL jul hehe 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Ta i noen røde sløyfebånd, så er du vel ferdig julepynta? 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Løp å kjøp striper God hvit jul 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 En bleking til? Og så finnes det vel noe sjampo som hjelper litt på gulfarget hår,- en som er lilla? Lykke til :-) 0 Siter
Gjest Jeppetijepp Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hmmm, stiper som noen sier? Men det sliter vel på allerede farget hår kanskje. Noe som bleker gult hår en del er å vaske det i Zalo. Så prøv det, gjerne to tre ganger. Mange som har jublet etter en slik runde. Så Zalo først, to tre ganger, og er det fremdeles for gult så striper. Men husk godt med balsam, eller en god kur etterpå da, du sliter hardt på håret med slik behandling. 0 Siter
Gjest Melise21 Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hmmm, stiper som noen sier? Men det sliter vel på allerede farget hår kanskje. Noe som bleker gult hår en del er å vaske det i Zalo. Så prøv det, gjerne to tre ganger. Mange som har jublet etter en slik runde. Så Zalo først, to tre ganger, og er det fremdeles for gult så striper. Men husk godt med balsam, eller en god kur etterpå da, du sliter hardt på håret med slik behandling. Zalo? aldri hørt om hehe..tuller du nå? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Kjøp deg en lillashampo. Jeg har god erfaring med en fra Joico, ,men jeg vet define har en som selges i dagligvarebutikker. 0 Siter
Gjest Jeppetijepp Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Zalo? aldri hørt om hehe..tuller du nå? Nei, jeg tuller faktisk ikke. Zalo er et kjent knep på gult hår ved farging, tør du ikke tro på meg så søk her inne så vil du se Zalo bleker fordi det er veldig sterk. Men håret blir helt uttørret når det er vasket så du må spandere på en god balsamrunde. 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Synd det ikke er påske, da:-) Støtter forslaget om lillashampo. Ikke begynn med enda en farging til på egenhånd nå. 0 Siter
soleil Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hårfarge med askeblonde nyanser.. Kanskje bare ta striper med dette. Lilla sjampo. Ville ikke vasket håret så mye med Zalo for det fjerner alt fett så håret ditt vil bli veldig tørt. Håret blir uansett litt mindre gult når du får vasket det noen ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.