Gå til innhold

jeg har mistet stemmen!


Gjest Stemmeløs

Anbefalte innlegg

Gjest Løveføtter

Uff, ja jeg sliter like mye fortsatt...

Hva har du gjort ift å omgå folk når du har slik stemme? Hvisker du? Og hva med jobben der det som regel kreves mye muntlig kommunikasjon. Sykemelderdu deg?

Jeg jobber som sykepleier, og ser ikke for meg hvordan jeg skal kunne behandle engstelige, tunghørte, gjerne demente pasienter, uten å kunne snakke til dem. Berolige, veilede, informere.

Jeg har hvisket mye ja, men det blir til at jeg ikke har pratet/hvisket så mye i det hele tatt, for det er jo så slitsomt.

Stemmen er ikke 100% enda, og det er straks fire uker siden den forsvant.

Ang jobb og sykemelding, så er jeg hjemmeværende for tiden. Ser for meg at det blir vanskelig for deg i jobben...

Ønsker deg god bedring! Håper du får tilbake stemmen raskere enn det jeg har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stemmeløs

Jeg har hvisket mye ja, men det blir til at jeg ikke har pratet/hvisket så mye i det hele tatt, for det er jo så slitsomt.

Stemmen er ikke 100% enda, og det er straks fire uker siden den forsvant.

Ang jobb og sykemelding, så er jeg hjemmeværende for tiden. Ser for meg at det blir vanskelig for deg i jobben...

Ønsker deg god bedring! Håper du får tilbake stemmen raskere enn det jeg har gjort!

Har fått stemmen litt tilbake, men sliter fortsatt. Klarer bare å presse frem noen rare hese lyder.

Forsøkte meg på nattevakt forrige uke og det gikk ikke så bra, mildt sagt. Det ble administert litt mer sovemedisiner og beroligende til pasientene denne natten for å si det sånn. Dagen etterpå fikk jeg beskjed om å holde meg hjemme;-)

Skal ikke på jobb igjen før til helga. Satser på jeg er mye bedre da.

Takk for svarene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...