Gå til innhold

Mer ribbe- om oppvarming

Anbefalte innlegg

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Husker aldri fra år til år, men får jeg svar nå skal jeg notere meg det! Jeg lover!

Jeg er også av dem som steker ribba lillejulaften og varmer opp julaften. Men nå husker jeg ikke hva jeg gjør når jeg varmer opp, har jeg smør eller olivenolje i ovnspanna, og eventuelt hvor mye???

Har lest mye om oppvarming av ribbe på nettet, det står hvor langt tid og på hvilken varme, men tar de for gitt at vi alle er så velbevandret at vi vet hvilket fett vi skal bruke da? Eller skal det ikke brukes fett ved oppvarming. *grønnskolling*

Svar meg da! Og ikke kall meg dum...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tror ikke du trenger ekstra fett. Det er jo en god del fett på ribba som vil smelte i varmen.

Skrevet

Har aldri varmet opp ribbe selv, men tror ikke jeg ville brukt fett, men kanskje en liten skvett vann nederst i panna for at den ikke skal bli tørr??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...