Gjest BlackB Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 årets juleplaner ble avlyst siden jeg er syk.skulle egentlig jobbet for bymisjonen for de som sliter i jula.merker det er synd jeg går glipp av det.er ikke så glad i jula selv,men finner trøst i å bruke tiden på noe nyttig. forslag til noe jeg kan gjøre i år,selv om jeg er litt syk?nett-forum for andre som ikke liker jul f,eks? mente ikke ødelegge julestemningen deres,folkens,ber bare om et vennlig råd:) 0 Siter
adelie Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Se filmer, les bøker, gå tur når du er bedre, ev. utstillinger hvis noe er åpent, dole, rydde når du er bedre. Lage noe godt å spise hvis du får kommet deg i en butikk. Ring noen du kjenner som ikke er absorbert i familiejul. Ringe ensomme kanskje - da får du jo gjort noe lignende du hadde tenkt - hvis du ikke er alt for dett i desen, da? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Se filmer, les bøker, gå tur når du er bedre, ev. utstillinger hvis noe er åpent, dole, rydde når du er bedre. Lage noe godt å spise hvis du får kommet deg i en butikk. Ring noen du kjenner som ikke er absorbert i familiejul. Ringe ensomme kanskje - da får du jo gjort noe lignende du hadde tenkt - hvis du ikke er alt for dett i desen, da? Filmer, bøker, masse god vin, stearin lys, dusj/bade olje, ny pyjamas, tøfler, internet og rikelig med mat og godis. Trenger du egentlig noe mer? :-) 0 Siter
skal Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Filmer, bøker, masse god vin, stearin lys, dusj/bade olje, ny pyjamas, tøfler, internet og rikelig med mat og godis. Trenger du egentlig noe mer? :-) *akuttsavnebellaoglurepåhvordan detgårskvis* 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 *akuttsavnebellaoglurepåhvordan detgårskvis* Hei!!! *skvulper med vinen og gir skal en kjempe klem*! 0 Siter
ekte nick Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Jeg feiret en gang julaften (og resten av julen) alene. Hygget meg da foran TV'n og med god mat. De har oftest mange fine programmer hele julen. Vær god mot deg selv, skjem bort deg selv så godt du kan! Det fortjener du! Juleklem fra 0 Siter
Gjest BlackB Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 glad jeg slapp "kjeft" for å spørre så dumt:P blir forhåpentligvis ikke så verst jul allikevel:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.