Gå til innhold

Grimm og Gru på NRK3

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en fantastisk forestilling.Som barn elsket jeg den.Og nå sitter mine søte små som spikret.De synes det er både skummelt og kjekt. Skulle betalt en formue bare å få opplevd den forestillingen der.

Fortsetter under...

hidi, the scorpion
Skrevet

Helt enig! Hvorfor sa du det ikke før...?

;)))

Skrevet
  hidi, the scorpion skrev (På 22.12.2008 den 19.42):

Helt enig! Hvorfor sa du det ikke før...?

;)))

Jeg er helt forelsket i ulven...smelt;-)Akkurat nå hater min 8 år gamle datter den samme ulven:-)

hidi, the scorpion
Skrevet
  eva.z skrev (På 22.12.2008 den 19.47):

Jeg er helt forelsket i ulven...smelt;-)Akkurat nå hater min 8 år gamle datter den samme ulven:-)

Me too forelska i ulven, men han er jo veldig tynn da;)

Helt fantastisk film og så snakker/synger de perfekt engelsk! Imponerende;)

Please si at den kommer i reprise!!!

Skrevet
  eva.z skrev (På 22.12.2008 den 19.47):

Dere er ikke de eneste som fantaserer om ulven! :-)

http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=2311855

''Barndomstraumer og seksuell oppvåkning

Et annet ek.jpgel er rockoperaen "Med grimm og gru", basert på et eventyr av brødrene Grimm.

- Det er ingen trygg Disney-historie dette nei, forteller Cinematekets Birgitte R. Wegener.

- Filmen har vært en "snakkis" i mange år. På Underskog diskuterte man "Ditt mest traumatiske sexsymbol" og da dukket stadig Ulven fra denne filmen opp, det er visst mange jenter på ca. 30 som har hatt underlige tanker her, ler Wegener.''

Skrevet

Jeg har aldri likt den, regner med det er ulven og de 7 geitekillingene dere tenker på? Har aldri likt figurene og syntes handlingen var skummel. Slo alltid av om den kom på tv.

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet
  Lillemus skrev (På 22.12.2008 den 20.01):

Jeg har aldri likt den, regner med det er ulven og de 7 geitekillingene dere tenker på? Har aldri likt figurene og syntes handlingen var skummel. Slo alltid av om den kom på tv.

Er du galen...!!!

Handlingen er jo kjempeflott, skuespillerne helt suverene og slutten sjarmerende! For ikke å snakke om musikken!

Skrevet
  hidi, the scorpion skrev (På 22.12.2008 den 20.07):

Er du galen...!!!

Handlingen er jo kjempeflott, skuespillerne helt suverene og slutten sjarmerende! For ikke å snakke om musikken!

Enig - en herlig film.

Skrevet
  hidi, the scorpion skrev (På 22.12.2008 den 19.53):

Jeg lurer på om det er dubbet med stemmene til noen andre, særlig ettersom også barna snakker og synger så perfekt engelsk. Er ikke filmen øst-europeisk?

Skrevet
  hidi, the scorpion skrev (På 22.12.2008 den 20.07):

Er du galen...!!!

Sorry, jeg vet ikke hva det var, men jeg syntes den var fæl som barn og har ikke sett noen grunn til å se den igjen som voksen.

hidi, the scorpion
Skrevet
  morsan skrev (På 22.12.2008 den 20.10):

Jeg lurer på om det er dubbet med stemmene til noen andre, særlig ettersom også barna snakker og synger så perfekt engelsk. Er ikke filmen øst-europeisk?

Jeg mener å ha lest et sted at den ikke er dubbet, for det var jeg nemlig sikker på, men husker ikke hvor jeg leste det. Det er Moskvaballetten som spiller her, et temmelig strengt regime den gang, så kanskje de faktisk er så gode i engelsk....?! ;))

hidi, the scorpion
Skrevet
  Lillemus skrev (På 22.12.2008 den 20.12):

Sorry, jeg vet ikke hva det var, men jeg syntes den var fæl som barn og har ikke sett noen grunn til å se den igjen som voksen.

Det bør du absolutt, for det er en helt fantastisk forestilling! Ikke skummel for barn heller, da ulven bare vil ha gull for barna han stjeler, men mamma ordner selvfølgelig opp;) Som alle oss mødre jo gjør!!

Skrevet
  hidi, the scorpion skrev (På 22.12.2008 den 19.53):

Tror de har pleid å sende den nyttårsaften.Men da har vi aldri hatt anledning til å se den.Helt tilfeldig at jeg kikket i programbladet i dag.Lucky me:-)Pluss at jeg tok an opp, til min datters store begeistring:-)

Annonse

AneM1365380603
Skrevet

Jeg og barna elsker Grimm og Gru. Vi har den på video og spiller den året rundt. Det er nydelig musikk som jeg aldri blir lei :)

Skrevet

Hvis du bor i nærheten av Oslo kan du muligens oppleve den. Den gikk for fulle hus i fjor hvertfall. Har egen gruppe på facebook også hvis du er der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...