Lotte :o) Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 ... det viruset som setter folk ut av spill; omgangssyke, feber, hodepine og de greiene der - så ser det ut til at jeg får en ny runde *gråter nesten* Jeg hadde omgangssyke, og har vært sykepleier for resten av familien i 14 dager. Jentungen har feber som spretter opp i 39,5 grader, på 3. døgnet + oppkast. Nå har jeg vondt overalt. Det verker i alle ledd, har vond hals, og jeg føler meg helt elendig. Hva gjør jeg for å ikke bli sengeliggende med feber? Det passer ytterst dårlig, for å si det mildt. :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Du holder deg i alle fall laaaaangt unna biblioteket i morra... C-vitaminer, solhatt, te med honning og varme sokker. God bedring! 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Huff, da!! Stakkars deg og dere!! God bedring! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Du holder deg i alle fall laaaaangt unna biblioteket i morra... C-vitaminer, solhatt, te med honning og varme sokker. God bedring! Jeg skal prøve og unngå det. Hadde tenkt å ønske deg god jul, men gjør det muligensuten å se deg "live". Jeg er best på et par pc'ers avstand, tror jeg. *snufs* 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229977080' post='4046124] Jeg skal prøve og unngå det. Hadde tenkt å ønske deg god jul, men gjør det muligensuten å se deg "live". Jeg er best på et par pc'ers avstand, tror jeg. *snufs* Jeg ser akkurat likedan ut på jobb i morra også, men unntak av ei nisselue på toppen. ) Men over jul kan du få komme og hilse på og sjekke sveisen. ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Huff, da!! Stakkars deg og dere!! God bedring! Takk- jeg skal ta en Ibux og en Paracet før jeg kryper i køya. Har tatt 3 c-vit nå. Dette er ubeleilig. Håper på å våkne i ok form i morgen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Jeg ser akkurat likedan ut på jobb i morra også, men unntak av ei nisselue på toppen. ) Men over jul kan du få komme og hilse på og sjekke sveisen. ;o) Skal ikke du til frisør'n i morgen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229977219' post='4046130] Skal ikke du til frisør'n i morgen? I morra kl. 15 faller 10 cm av lokkene. ) *Gruer seg litt* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 I morra kl. 15 faller 10 cm av lokkene. ) *Gruer seg litt* Her oppe? *spionere kl 15:30...* 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229977359' post='4046133] Her oppe? *spionere kl 15:30...* Nah - utenbys. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Nah - utenbys. Ok. Husk å ta et bilde i kveld. Og et i morgen. Jeg forventer mail før kl 17 i morgen ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229977527' post='4046139] Ok. Husk å ta et bilde i kveld. Og et i morgen. Jeg forventer mail før kl 17 i morgen ;-) Slett ikke sikkert jeg er ferdig kl. 17. Husk - lærlingklipp... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Slett ikke sikkert jeg er ferdig kl. 17. Husk - lærlingklipp... Ok, men du vet hva du har å gjøre ;-) 0 Siter
adelie Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Er du svensk kanksje? Hørte på radio i dag at det er en heftlig omgangssyke på gang i hele Sverige, som kommer til å bli ytterligere spredd når folk reiser hjem til jul. Og toppen kommer om mange uker.. *skrekk og gru* Sykehus har inntaksstopp i mange avdelinger, for å hindre smitte. Men god bedring til deg, håper du blir fort frisk, det er viktig å hvile nok. Man blir lettere forkjøla hvis man stresser mye. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Er du svensk kanksje? Hørte på radio i dag at det er en heftlig omgangssyke på gang i hele Sverige, som kommer til å bli ytterligere spredd når folk reiser hjem til jul. Og toppen kommer om mange uker.. *skrekk og gru* Sykehus har inntaksstopp i mange avdelinger, for å hindre smitte. Men god bedring til deg, håper du blir fort frisk, det er viktig å hvile nok. Man blir lettere forkjøla hvis man stresser mye. Jeg er ikke svensk. Viruset herjer Norge også. *må bli bra* 0 Siter
adelie Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229978664' post='4046182] Jeg er ikke svensk. Viruset herjer Norge også. *må bli bra* *bli bra*....*bli bra** bli bra*** ooooooo* .. *bli braaaaaa* ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 *bli bra*....*bli bra** bli bra*** ooooooo* .. *bli braaaaaa* ) :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Så utrolig kjedelig da! Nå må dere bli friske og raske til jul. Jeg tror det viruset der herjer over hele landet, men kun en hos oss har hatt det. Det er over to uker siden, så kanskje resten slipper unna. Skikkelig kjipt om ungene er syke i jula. God bedring til deg. Er du heldig slipper du unna med en dag. Mødre pleier ikke å være syke like lenge og ofte som de andre, for hun må jo være frisk til å ta seg av familien ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 Så utrolig kjedelig da! Nå må dere bli friske og raske til jul. Jeg tror det viruset der herjer over hele landet, men kun en hos oss har hatt det. Det er over to uker siden, så kanskje resten slipper unna. Skikkelig kjipt om ungene er syke i jula. God bedring til deg. Er du heldig slipper du unna med en dag. Mødre pleier ikke å være syke like lenge og ofte som de andre, for hun må jo være frisk til å ta seg av familien ;o) Ja, nemlig... Jeg kan ikke ligge rett ut å døse bort dagene. Har tatt en hodepinetablett av hver sort nå, Paract + Ibux. Føler meg mye bedre pr nuh... så får vi se hvor lenge det varer. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Åh ,dere har virkelig fått det i hus Håper dette bare er et blaff og at alle er friske innen julaften. x-fingrene. God bedring!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.