Faure Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Tror ikke jeg hadde greid å ta meg av en baby! http://www.klikk.no/foreldre/baby/article365429.ece 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Nei, du har vel nok med å tørke din egen bak ;-) 0 Siter
Faure Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Skrevet 22. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229980660' post='4046237] Nei, du har vel nok med å tørke din egen bak ;-) Hehe, ja er det ikke det ikke merkelig egentlig at ens egen bæsj ikke er ekkel eller lukter så veldig vondt, mens alle andres gjør, nesten. Damers bæsj lukter nok alltid godt når man henviser til svarene i tråden om damers føtter lukter vondt. 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Neida, når man har sin egen baby, så er dette med bæsj så naturlig at man nesten må ta seg sammen for ikke å snakke om det til gamle onkler og slikt;-) 0 Siter
morsan Skrevet 22. desember 2008 Skrevet 22. desember 2008 Hehe, ja er det ikke det ikke merkelig egentlig at ens egen bæsj ikke er ekkel eller lukter så veldig vondt, mens alle andres gjør, nesten. Damers bæsj lukter nok alltid godt når man henviser til svarene i tråden om damers føtter lukter vondt. ''ens egen bæsj ikke er ekkel eller lukter så veldig vondt, mens alle andres gjør'' Sånn er det med unger også - mye, mye verre å skifte bleie på andres unger;-) 0 Siter
Faure Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 Neida, når man har sin egen baby, så er dette med bæsj så naturlig at man nesten må ta seg sammen for ikke å snakke om det til gamle onkler og slikt;-) LOL, ja det er jo egentlig helt naturlig 0 Siter
Faure Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 ''ens egen bæsj ikke er ekkel eller lukter så veldig vondt, mens alle andres gjør'' Sånn er det med unger også - mye, mye verre å skifte bleie på andres unger;-) Det kan jeg forstå. Har vært i samme hus når bleier har vært skiftet. Det lukter helt grusomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.