Gå til innhold

Fjerne en kontakt fra MSN lista mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det, hvis hun sjekker. Men du kan jo bare blokkere henne, og slette henne fra den lista du ser til daglig. Da vet hun det ikke.

Skrevet

Jeg tror det, hvis hun sjekker. Men du kan jo bare blokkere henne, og slette henne fra den lista du ser til daglig. Da vet hun det ikke.

Når man blokkerer bør ikke denne personen kjenne noen av dine andre kontakter for da er det jo bare å spørre dem om du er pålogget.

Samtidig må du passe på at ikke vedkommende er lagt til i dine kontakter på en annen adresse da kan du bli avslørt.

Skrevet

Når man blokkerer bør ikke denne personen kjenne noen av dine andre kontakter for da er det jo bare å spørre dem om du er pålogget.

Samtidig må du passe på at ikke vedkommende er lagt til i dine kontakter på en annen adresse da kan du bli avslørt.

Hei - det svaret var til trådstarter og ikke til meg - men vï kan jo håpe hun ser det likevel.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...