Gjest liker lydbøker jeg Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 har " karsten og petra er bestevenner" lydbok og "albert åberg" samleboks, kan jeg gi dette til så små barn?ble litt usikker, kanskje er de for små. tenkte at i løpe av året som kommer er de kanskje store nok til å høre på lydbøker. er jeg helt på jorde nå 0 Siter
adelie Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Det spiller ingen rolle om de skjønner alt sammen, de kan like å høre det samme om og om igjen uansett ) Har påålevd en ettåring som elsket lydbok ... ehhh.kassett som det het. 0 Siter
AAA Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Det kan du. Kan også anbefale lydboken (tror bare det er en) om Lillesøster. Den har vært kjempepopulær hos oss. 0 Siter
Gjest skjaiofjag Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 De er for små da. Mine barn hadde ikke glede av de bøkene før de var ca 4, 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Thomas og Emma finnes som lydbok også. Passer kanskje bedre til den aldersgruppen? Ludde? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.