Gå til innhold

lydbok til 2 og 3 åring.

Anbefalte innlegg

Gjest liker lydbøker jeg
Skrevet

har " karsten og petra er bestevenner" lydbok og "albert åberg" samleboks, kan jeg gi dette til så små barn?ble litt usikker, kanskje er de for små. tenkte at i løpe av året som kommer er de kanskje store nok til å høre på lydbøker. er jeg helt på jorde nå :)

Skrevet

Det spiller ingen rolle om de skjønner alt sammen, de kan like å høre det samme om og om igjen uansett :)) Har påålevd en ettåring som elsket lydbok ... ehhh.kassett som det het.

Skrevet

Det kan du. Kan også anbefale lydboken (tror bare det er en) om Lillesøster. Den har vært kjempepopulær hos oss.

Gjest skjaiofjag
Skrevet

De er for små da. Mine barn hadde ikke glede av de bøkene før de var ca 4,

Skrevet

Thomas og Emma finnes som lydbok også. Passer kanskje bedre til den aldersgruppen? Ludde?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...