morsan Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Sysaker hadde vært fiasko her også. Jeg får en halv flatskjerm i år. Han får den andre halve delen av meg. Høyre eller venstre?;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Ja, omstendighetene rundt kan gjøre det akseptabelt. Men ser liksom for meg den ektemannen som gir kona ergometersykkel, badevekt og sexy undertøy i alt for liten størrelse.... God jul, liksom...;-) ''Men ser liksom for meg den ektemannen som gir kona ergometersykkel, badevekt og sexy undertøy i alt for liten størrelse.... God jul, liksom...;-)'' Min er nå troendes til litt av hvert, men den der er nok langt utenfor hans kreativitet uansett. ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Høyre eller venstre?;-) Tja, er ikke sikker Jeg og eksen fikk forresten juletrelys i julegave av et vennepar for mange år siden. Vi syntes det var en snodig ting å gi, he he. Først et par år etter så vi at lysene var beregnet for utendørs bruk. Det var jo ikke fullt så ille da 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Ja, omstendighetene rundt kan gjøre det akseptabelt. Men ser liksom for meg den ektemannen som gir kona ergometersykkel, badevekt og sexy undertøy i alt for liten størrelse.... God jul, liksom...;-) Det er jo bedre og kjøpe for liten størrelse enn for stor størrelse da. Mannen min har ingen interesse for sexy undertøy, men for noen år siden så han slike H&M-plakater hengende av Cindy Cravford og tenkte at dette ville passe meg, sa han. Det var en slik singletoverdel og en boxerlignende truse, men hvor halve rompeballene synes. Skjønner du hva jeg mener? Jeg holdt på å daue av latter da jeg tok det på meg. Mange nummer for stort. Undertøyet hang og slang på meg og jeg var langt unna og ligne på Cindy Craford for å se det mildt;o) Kanskje er det derfor han ikke har interesse for sexy undertøy lenger forresten? Det må være forklaringen ja:-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Tja, er ikke sikker Jeg og eksen fikk forresten juletrelys i julegave av et vennepar for mange år siden. Vi syntes det var en snodig ting å gi, he he. Først et par år etter så vi at lysene var beregnet for utendørs bruk. Det var jo ikke fullt så ille da *he he* Moren min fikk en gang av en tante noen plastlokk som var spesialberegnet til å passe på toppen av avklipte énliters melkekartonger, slik at hun kunne f eks fryse ned bær i dem... Hvoradn vurderer folk i det hele tatt å kjøpe noe slikt? ;-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Sysaker hadde vært fiasko her også. Jeg får en halv flatskjerm i år. Han får den andre halve delen av meg. Det er en lur måte og gjøre det på. 0 Siter
morsan Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Det er jo bedre og kjøpe for liten størrelse enn for stor størrelse da. Mannen min har ingen interesse for sexy undertøy, men for noen år siden så han slike H&M-plakater hengende av Cindy Cravford og tenkte at dette ville passe meg, sa han. Det var en slik singletoverdel og en boxerlignende truse, men hvor halve rompeballene synes. Skjønner du hva jeg mener? Jeg holdt på å daue av latter da jeg tok det på meg. Mange nummer for stort. Undertøyet hang og slang på meg og jeg var langt unna og ligne på Cindy Craford for å se det mildt;o) Kanskje er det derfor han ikke har interesse for sexy undertøy lenger forresten? Det må være forklaringen ja:-) Ja, jeg har hørt om disse hjelpeløse mennene som skal kjøpe klær og tydeligvis tenker "kona er jo ikke så stor, og for menn er str 48 en ganske liten str, så da gjelder sikkert det samme for damestørrelser..." 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Høyre eller venstre?;-) Det viktige må jo være hvem som får fjernkontrollen? 0 Siter
morsan Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Det viktige må jo være hvem som får fjernkontrollen? Sant nok! :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Det viktige må jo være hvem som får fjernkontrollen? ''Det viktige må jo være hvem som får fjernkontrollen? :D'' Et veldig godt poeng! 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Ja, jeg har hørt om disse hjelpeløse mennene som skal kjøpe klær og tydeligvis tenker "kona er jo ikke så stor, og for menn er str 48 en ganske liten str, så da gjelder sikkert det samme for damestørrelser..." "He he" Du skulle forresten sett maska på han da jeg kom spradende inn for å vise meg, sammenkrøket av latter. Gjett om han ble lang i maska og gjett om han så skuffet ut? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 *he he* Moren min fikk en gang av en tante noen plastlokk som var spesialberegnet til å passe på toppen av avklipte énliters melkekartonger, slik at hun kunne f eks fryse ned bær i dem... Hvoradn vurderer folk i det hele tatt å kjøpe noe slikt? ;-) ''Moren min fikk en gang av en tante noen plastlokk som var spesialberegnet til å passe på toppen av avklipte énliters melkekartonger, slik at hun kunne f eks fryse ned bær i dem...'' *hahahahaha* Tante syntes sikkert disse var utrolig smarte og ville dele den gode ideen! ) Jeg hadde nok sett litt merkelig ut i ansiktet når jeg åpnet den gaven ja... 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Det er jo bedre og kjøpe for liten størrelse enn for stor størrelse da. Mannen min har ingen interesse for sexy undertøy, men for noen år siden så han slike H&M-plakater hengende av Cindy Cravford og tenkte at dette ville passe meg, sa han. Det var en slik singletoverdel og en boxerlignende truse, men hvor halve rompeballene synes. Skjønner du hva jeg mener? Jeg holdt på å daue av latter da jeg tok det på meg. Mange nummer for stort. Undertøyet hang og slang på meg og jeg var langt unna og ligne på Cindy Craford for å se det mildt;o) Kanskje er det derfor han ikke har interesse for sexy undertøy lenger forresten? Det må være forklaringen ja:-) Jeg kjenner en som kjøpte bh i str 85DD til kjæresten. Hun brukte 75B.... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 *he he* Moren min fikk en gang av en tante noen plastlokk som var spesialberegnet til å passe på toppen av avklipte énliters melkekartonger, slik at hun kunne f eks fryse ned bær i dem... Hvoradn vurderer folk i det hele tatt å kjøpe noe slikt? ;-) Det var kreativt Det er jo i grunnen morsomt å høre om slike presanger, he he. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 "He he" Du skulle forresten sett maska på han da jeg kom spradende inn for å vise meg, sammenkrøket av latter. Gjett om han ble lang i maska og gjett om han så skuffet ut? '' Gjett om han ble lang i maska og gjett om han så skuffet ut?'' Stakkars, hehe. 0 Siter
morsan Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Jeg kjenner en som kjøpte bh i str 85DD til kjæresten. Hun brukte 75B.... Wow! Hvis hun ikke hadde komplekser for at han mente hun hadde for små pupper før, så fikk hun det vel etter det... dobbel D, a gitt!! *lol* 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Wow! Hvis hun ikke hadde komplekser for at han mente hun hadde for små pupper før, så fikk hun det vel etter det... dobbel D, a gitt!! *lol* *Hehe* Tror hun tok det med godt humør, jeg lo så jeg grein da jeg fikk høre det! Nå skal det sies at dette er lenge siden, han var vel kanskje i slutten av tenårene den gangen. *Hehe* 0 Siter
morsan Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Det var kreativt Det er jo i grunnen morsomt å høre om slike presanger, he he. Er nok ofte morsommere for andre;-) Som svogeren min, som er veldig opptatt av stil og matching, og kjører strik minimalistisk, fikk et slags gjøkurlignende veggskap til å oppbevare schnaps i av et vennepar på 50-årsdagen. *ho ho* Det var ikke ironisk ment - de mente at dette var både deokorativt og smart... 0 Siter
morsan Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 *Hehe* Tror hun tok det med godt humør, jeg lo så jeg grein da jeg fikk høre det! Nå skal det sies at dette er lenge siden, han var vel kanskje i slutten av tenårene den gangen. *Hehe* Da hadde han sikkert både sett og knadd såpass smye på puppene hennes at han burde ha sett forskjellen på de cup-size'ene der;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Er nok ofte morsommere for andre;-) Som svogeren min, som er veldig opptatt av stil og matching, og kjører strik minimalistisk, fikk et slags gjøkurlignende veggskap til å oppbevare schnaps i av et vennepar på 50-årsdagen. *ho ho* Det var ikke ironisk ment - de mente at dette var både deokorativt og smart... ''Som svogeren min, som er veldig opptatt av stil og matching, og kjører strik minimalistisk, fikk et slags gjøkurlignende veggskap til å oppbevare schnaps i av et vennepar på 50-årsdagen. *ho ho* Det var ikke ironisk ment - de mente at dette var både deokorativt og smart...'' OMG. Noen ganger kan man virkelig lure på hva giverne tenker med... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.