Gå til innhold

Kjærste-julegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner en som kjøpte bh i str 85DD til kjæresten. Hun brukte 75B....

;o)

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

23

• AneM1365380603

14

• mariaflyfly

10

• Babette

10

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Til min 30-års dag ga min eksmann meg en skipakke og et luftgevær.

Jeg hadde ikke hatt ski på beina på 15 år og hadde heller ikke noe ønske om det. Ikke liker jeg skytevåpen, og ei hadde jeg noen ambisjon om å bedrive skiskyting.

Det er ikke for ingenting han er en eks. Gudbedre.

Himmel! ",)

*LOL* han er en eks nå ja :)

Skrevet

Merkelig av ham! Hva er vitsen med å spørrew hva du ønsker deg da.. Men du, har du sniktittet??

Skrevet

Til min 30-års dag ga min eksmann meg en skipakke og et luftgevær.

Jeg hadde ikke hatt ski på beina på 15 år og hadde heller ikke noe ønske om det. Ikke liker jeg skytevåpen, og ei hadde jeg noen ambisjon om å bedrive skiskyting.

Det er ikke for ingenting han er en eks. Gudbedre.

*lol* Er det muuulig...

Gjest molliene
Skrevet

Vet du hva du får allerede? Trodde julaften var i morgen, jeg?

Gjest molliene
Skrevet

Det må da være et kompliment! Han hadde tydeligvis inntrykk av at hun hadde store pupper! ;-)

Gjest molliene
Skrevet

Det er jo bedre og kjøpe for liten størrelse enn for stor størrelse da.

Mannen min har ingen interesse for sexy undertøy, men for noen år siden så han slike H&M-plakater hengende av Cindy Cravford og tenkte at dette ville passe meg, sa han. Det var en slik singletoverdel og en boxerlignende truse, men hvor halve rompeballene synes. Skjønner du hva jeg mener?

Jeg holdt på å daue av latter da jeg tok det på meg. Mange nummer for stort. Undertøyet hang og slang på meg og jeg var langt unna og ligne på Cindy Craford for å se det mildt;o)

Kanskje er det derfor han ikke har interesse for sexy undertøy lenger forresten? Det må være forklaringen ja:-)

Jeg syns litt synd på de stakkars kjærestene deres som kjøper fine gaver til dere (undertøy og klær) og så bare ler dere av dem! ;-)

En jul for noen år siden feiret vi sammen med onkelen min og familie. Min onkel hadde kjøpt en fin selskapskjole til tanten min, og i det hun pakket opp kom det veldig til vræling om at den kjolen var jo AAAALT for stor. Trodde han virkelig hun var SÅ stor osv osv. Stakkars onkelen min blei skikkelig fornærmet og lei seg. Han hadde jo prøvd å finne noe hun likte. Kjolen var virkelig fin også, så jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke kunne sagt noe om det, istedet for å gnåle om størrelsen. Det går da an å bytte den!

Dette er grunnen til at jeg hater å kjøpe gaver. Folk blir aldri fornøyd likevel. :-/

Skrevet

Jeg syns litt synd på de stakkars kjærestene deres som kjøper fine gaver til dere (undertøy og klær) og så bare ler dere av dem! ;-)

En jul for noen år siden feiret vi sammen med onkelen min og familie. Min onkel hadde kjøpt en fin selskapskjole til tanten min, og i det hun pakket opp kom det veldig til vræling om at den kjolen var jo AAAALT for stor. Trodde han virkelig hun var SÅ stor osv osv. Stakkars onkelen min blei skikkelig fornærmet og lei seg. Han hadde jo prøvd å finne noe hun likte. Kjolen var virkelig fin også, så jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke kunne sagt noe om det, istedet for å gnåle om størrelsen. Det går da an å bytte den!

Dette er grunnen til at jeg hater å kjøpe gaver. Folk blir aldri fornøyd likevel. :-/

Jeg blir kjempeglad for alt min kjære måtte finne på å kjøpe til meg. :o) Om størrelsen er feil så ler vi litt av det og så bytter vi til riktig størrelse.

Skrevet

''Moren min fikk en gang av en tante noen plastlokk som var spesialberegnet til å passe på toppen av avklipte énliters melkekartonger, slik at hun kunne f eks fryse ned bær i dem...''

*hahahahaha* Tante syntes sikkert disse var utrolig smarte og ville dele den gode ideen! :o) Jeg hadde nok sett litt merkelig ut i ansiktet når jeg åpnet den gaven ja...

Gubbelure så VELDIG rar ut i ansiktet da han pakket opp to røde netting-dingser fra Biltema i fjor. Beregnet til å legge under hjula hvis du står fast på glatta og trenger å komme over en "kneik". Han himlet lett da han så bort på meg.

MEN, nå ELSKER han dem. Han fikk faktisk bruk for dem to ganger i vinter, og de er kjempebra, virker faktisk helt etter hensikten. Så han har takket én gang til, denne gangen helt ektefølt! :-)

Skrevet

han var en "målvakt" likevel, ref en kjent oversettelsestabbe fra Kongen av Queens;-)

Hmmm?

Skrevet

Er nok ofte morsommere for andre;-)

Som svogeren min, som er veldig opptatt av stil og matching, og kjører strik minimalistisk, fikk et slags gjøkurlignende veggskap til å oppbevare schnaps i av et vennepar på 50-årsdagen. *ho ho* Det var ikke ironisk ment - de mente at dette var både deokorativt og smart...

*hehehe*

Snakk om å ikke tenke på mottakeren.

Jeg har en kamerat, som virkelig har fått sin noe overflatiske, matreialistiske og egosentrerte svigerinne i vrangstrupen. Hun får seg en real overraskelse til jul, vet jeg. "Bare så synd at vi ikke skal feire julaften sammen - for jeg skulle likt å se ansiktet hennes i det hun åpner pakken!" Hun tror at hun får noe av det hun har nevnt...

Han er nesten ondskapsfull... men pakken er god den, noe veldedighetsgreier, geit eller noe.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230034899' post='4046582]

Hmmm?

*S* Doug sa til Carrie en gang han var veldig begeistret for et eller annet "you're a keeper!" (altså 'du er verdt å beholde'), og dette ble tekstet til "du er en målvakt" ...

Skrevet

*S* Doug sa til Carrie en gang han var veldig begeistret for et eller annet "you're a keeper!" (altså 'du er verdt å beholde'), og dette ble tekstet til "du er en målvakt" ...

*hehehe*

Skrevet

Sysaker hadde vært fiasko her også. Jeg får en halv flatskjerm i år. Han får den andre halve delen av meg.

Blir sånn her og. Vi får en halv valp hver. Jeg skal sørge for at jeg får fremparten ;O)

Skrevet

han var en "målvakt" likevel, ref en kjent oversettelsestabbe fra Kongen av Queens;-)

Hahahaha!

Skrevet

Christ...

Skrevet

*lol* Er det muuulig...

Åpenbart. :(

Luftgeværet ligger uåpna i kjelleren. Har lurt på å selge det på finn.no. Skia står på hytta i tilfelle jeg skulle få bruk for dem...en gang. ;)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg.

Det er også pussig hvordan enkelte klarer å tolke velmente gaver negativt. F. eks. ser jeg noen som ikke ville ha like å få badevekt. Jeg antar grunnen er at dette kan betraktes som et hint om at man bør slanke seg. I så fall betyr vel parfyme at man lukter vondt, kokebok at man er elendig på kjøkkenet, manualer at man har hengearmer osv. I det hele tatt.

Skrevet

Himmel! ",)

*LOL* han er en eks nå ja :)

Ja, det er mer enn en grunn til at han er en eks. ;)

Skrevet

Det er lov å le høyt ikke sant???

Selvfølgelig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...