Gjest Vetikkeriktig Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Hei! Nå har jeg forsøkt å vri hjernen min rundt - men jeg kommer ikke på det ordet jeg vil bruk (og trenger) her: "Jeg spiller her på målgruppens følelser, ved å ........til at dette er musikk som gir "varm lyd" , og som dermed oppleves som behagelig for øret å lytte til". Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
adelie Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 I hvilken sammenheng? Du må nesten forklare. Hvis det ikke er "henvise" du mener da. 0 Siter
Gjest Vetikkeriktig Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 I hvilken sammenheng? Du må nesten forklare. Hvis det ikke er "henvise" du mener da. Takk for svar! Dette er i forbindelse med en skoleoppgave, der jeg har skrevet en reklametekst for en musikkplate, og nå skal redegjøre for hvordan jeg har tenkt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 vise til..... henvise til...... ? 0 Siter
monass Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 Du appelerer til målgruppens følelser... Du spiller på... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.