Gå til innhold

GOD JUL TIL ALLE DOLERE!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Ønsker dere alle en velsignet julehøytid med mye kos, god mat og godt drikke!

hidi, the scorpion
Skrevet

God jul til alle fra meg også :-)

Inkluderer selvfølgelig deg og alle fagpersonene på DOL;))

Gjest Milde måne
Skrevet

God jul til deg også : )

Og alle andre,hohoho!

Skrevet

God jul:-)

Nå har jeg nylig satt til livs litt gravet laks med sennepssaus og dillstuede poteter, og så en liten tyvsmak på akevitten. Måtte jo forsikre meg om at den ikke hadde fått "skapsmak";-)

Skrevet

Takk for hyggelig hilsen!

God jul til deg også! Her har jeg fått en kartong italiensk primitivo-vin i hus, så nå er det duket for gode måltider!

Skrevet

Jeg ønsker deg og dere alle en riktig trivelig og god jul!

Håper at alle klarer å senke skuldrene noen dager ;)

KåreKruttlapp:Juleklem til deg! (om du er innom) ;)

Juleklem til dere alle fra meg :)

hidi, the scorpion
Skrevet

God jul:-)

Nå har jeg nylig satt til livs litt gravet laks med sennepssaus og dillstuede poteter, og så en liten tyvsmak på akevitten. Måtte jo forsikre meg om at den ikke hadde fått "skapsmak";-)

Klart du måtte;) Regner med den ikke hadde fått noen skapsmak (kan aldri tro den rakk det)?

AneM1365380603
Skrevet

God jul til deg og dine også :o) Nå hører jeg julenissen plassere julestrømpene. *Hm*

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk for hyggelig hilsen!

God jul til deg også! Her har jeg fått en kartong italiensk primitivo-vin i hus, så nå er det duket for gode måltider!

Skulle ønske jeg var et vinmenneske, men til tross for mine 45 år, så drikker jeg ikke vin...Godt du skal kose deg;)

hidi, the scorpion
Skrevet

God jul til deg og dine også :o) Nå hører jeg julenissen plassere julestrømpene. *Hm*

Det er ikke små barneføtter på vei til julestrømpene altså;))

AneM1365380603
Skrevet

Det er ikke små barneføtter på vei til julestrømpene altså;))

Nei, de sover. Jeg synes jeg hørte noe "Ho ho" og raslelyder. Det må da ha vært julenissen... Han hvisket "ho ho".

Skrevet

Takk skal du ha:) Nå kom jeg på at nissen måtte huske å putte godterier i julestrømpene før jeg legger meg ;-)

Skrevet

Just gjort det :)

Skrevet

Beste juleønsker til hele gjengen fra meg også!

Nå er det faktisk den 24... :-o

Skrevet

Beste juleønsker til hele gjengen fra meg også!

Nå er det faktisk den 24... :-o

Det har du rett i:-)

Skrevet

Velsignet meg her og velsignet meg der. Er du kristen også nå? Er du helt idiot eller bare later du som? Vel vel, god jul til deg også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...