Gjest mora2 Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 God jul til deg også! Og god jul til alle andre her inne! :0) Juleklemmer fra 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 God jul til deg også, og til alle andre dolere! Nå har jeg laget delfiakake med konjakk i, og bayleyskuler :-) Treet er pyntet, og huset vasket og pyntet - og alt er klart for julaften! Nå skal jeg ta opp ribba som vi skal ha 2. juledag :-) I morgen blir det pinnekjøtt. Potetene er skrelt og ligger i vann, det samme gjør kålrabien (svigermor er god å ha!!!!). Ja - moltene må jeg ta opp av frysen også -. til moltekremen i morgen! 0 Siter
Faure Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 God jul til deg også, og til alle andre dolere! Nå har jeg laget delfiakake med konjakk i, og bayleyskuler :-) Treet er pyntet, og huset vasket og pyntet - og alt er klart for julaften! Nå skal jeg ta opp ribba som vi skal ha 2. juledag :-) I morgen blir det pinnekjøtt. Potetene er skrelt og ligger i vann, det samme gjør kålrabien (svigermor er god å ha!!!!). Ja - moltene må jeg ta opp av frysen også -. til moltekremen i morgen! Lurer på hva Bo-i-bilen mannen gjør i morgen. Sitter i bilen og drikker hjemmebrent kanskje. 0 Siter
Faure Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Skulle ønske jeg var et vinmenneske, men til tross for mine 45 år, så drikker jeg ikke vin...Godt du skal kose deg;) 45 år??? Det skulle man ikke tro. Jeg mener, du ser jo så ung ut 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Merry jul til alle gode hjelpere her inne )) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 God jul til alle fra meg også :-) Merry jul til deg også webbis )) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Nei, de sover. Jeg synes jeg hørte noe "Ho ho" og raslelyder. Det må da ha vært julenissen... Han hvisket "ho ho". LOL 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Velsignet meg her og velsignet meg der. Er du kristen også nå? Er du helt idiot eller bare later du som? Vel vel, god jul til deg også Ja, jeg er troende;) God JUL;) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 God jul til alle sammen, jeg er glad DOL fins ;o) 0 Siter
Spenning Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Riktig god jul til alle DOLere ra en OLD-DOLER 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Gledelig jul til deg og alle andre her! :-) 0 Siter
Faure Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Ja, jeg er troende;) God JUL;) God jul til deg også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.