Gå til innhold

Hva skal jeg spise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo tross alt julaften i morgen. Kan ikke spise Dolmio da. Lurer på hva jeg skal diske opp med. Må være noe som kan lages på 5 minutter.

Skrevet

Fjordlands julemiddag?

:0)

Det var jo det jeg skulle foreslå, det!

Skrevet

Håper det smaker! God jul! :0)

God jul til deg også :o). Skal du spise det samme?

Skrevet

God jul til deg også :o). Skal du spise det samme?

Nei, blir ikke det her. Vi skal ha kalkun. :0)

Skrevet

Nei, blir ikke det her. Vi skal ha kalkun. :0)

Fjordlands?

Skrevet

Fjordlands?

Nei, jeg har kjøpt kalkunkjøtt. Så skal jeg lage saus og annet tilbehør. Vi er flere, så måtte kjøpt mange Fjordlands da ;0)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Fjordland har vel både pinnekjøtt og ribbemiddag så jeg hadde gått for en av dem.

Eller kjøpt inn noen pakker godt pålegg, spekeskinke, skinke, reker, en god ost, kalkunpålegg, en boks potetsalat, og litt grønt til. Tar noen minutter og legge på fatet og vips du har mini koldbord for deg selv.

Vil du bruke ytterligere noen få minutter kan du lage eggerøre også, og hive en baguett i ovnen.

Skrevet

Nei, jeg har kjøpt kalkunkjøtt. Så skal jeg lage saus og annet tilbehør. Vi er flere, så måtte kjøpt mange Fjordlands da ;0)

Syns jeg ser Mora2 svette foran mikro´n mens hun prøver å holde alle Fjordlandsporsjonene varme;-D

Skrevet

Syns jeg ser Mora2 svette foran mikro´n mens hun prøver å holde alle Fjordlandsporsjonene varme;-D

Haha, ikke sant!

Men for all del, blir veldig enkelt hos meg også. Ikke noe som blir laget fra bunnen av her i morgen ;0)

Skrevet

Haha, ikke sant!

Men for all del, blir veldig enkelt hos meg også. Ikke noe som blir laget fra bunnen av her i morgen ;0)

Blir sikkert godt uansett- og det enkle er ofte det beste, er det ikke så? :) Dumt å stresse på kjøkkenet hele dagen, det skal jo være en kjekk dag for alle:)

Skrevet

Blir sikkert godt uansett- og det enkle er ofte det beste, er det ikke så? :) Dumt å stresse på kjøkkenet hele dagen, det skal jo være en kjekk dag for alle:)

Helt enig!

God jul til deg og dine. Håper du får en fin dag/kveld!

Nattinatt :0)

Skrevet

LOL

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1230077176' post='4046948]

Fjordland har vel både pinnekjøtt og ribbemiddag så jeg hadde gått for en av dem.

Eller kjøpt inn noen pakker godt pålegg, spekeskinke, skinke, reker, en god ost, kalkunpålegg, en boks potetsalat, og litt grønt til. Tar noen minutter og legge på fatet og vips du har mini koldbord for deg selv.

Vil du bruke ytterligere noen få minutter kan du lage eggerøre også, og hive en baguett i ovnen.

Her var det mange gode råd. Takk skal du ha.

Skrevet

Helt enig!

God jul til deg og dine. Håper du får en fin dag/kveld!

Nattinatt :0)

Takk-takk, og likeså:)

Go´natt, ja, det burde jeg visst sagt forlengst...:-o

Skrevet

Kjøp deg en Fjordlands juletallerken:-)

Vossakorv nam nam, det skal jeg gjøre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...