Gjest juleskinka Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Har kjøpt noe kjedelige ull-greier som han ønsket seg.., og har veldig lyst til å finne på en liten fin ekstra-ting. Gjerne noe fint, morsomt, flott; hva-som-helst! Han betyr så masse for meg, og jeg plages virkelig ved tanken på den gørr-kjedelige gaven. Sporty fyr, liker alle slags duppeditter osv, men jeg aner virkelig ikke hva som er "hot". Og han har jo det meste.., men jeg er ute etter "det lille ekstra", som gjør at den eventuelle skuffelsen over ull-gaven blir som blåst bort . Haster bittelitt.. Kan noen gi meg et eller flere supre tips, som han vil bli glad for? 0 Siter
Gjest juleskinka Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Har han GPS? Ja.., det har han Ellers en kjempegod idé, tusen takk!! 0 Siter
Faure Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Ja.., det har han Ellers en kjempegod idé, tusen takk!! Det var trist, men bare hyggelig 0 Siter
Gjest juleskinka Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Det var trist, men bare hyggelig Takk Han er forresten fan' av Dum Dum Boys. Har lett på nettet etter konserter, effekter osv. Ikke noe Harry, altså Kan det være noe? Men hvor i alle dager får jeg tak i noe sånt da? På dagen..? Evt andre tips? Du eller andre Takk:) 0 Siter
Faure Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Takk Han er forresten fan' av Dum Dum Boys. Har lett på nettet etter konserter, effekter osv. Ikke noe Harry, altså Kan det være noe? Men hvor i alle dager får jeg tak i noe sånt da? På dagen..? Evt andre tips? Du eller andre Takk:) Nei det var ikke lett. Det hjelper om du bor i Oslo, men det er jo ikke sikkert. Kanskje du kan kjøpe noe sexy undertøy og overraske han med. Da blir han nok glad 0 Siter
Gjest juleskinka Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Nei det var ikke lett. Det hjelper om du bor i Oslo, men det er jo ikke sikkert. Kanskje du kan kjøpe noe sexy undertøy og overraske han med. Da blir han nok glad Til meg eller han? Kjøpe sexy undertøy til meg selv, innpakket til ham, for å glede ham, er det det du mener? Egentlig en Genial idé!! ;o) Men jeg lurer på om den blir litt for søkt, liksom? Eller mente du rett og slett sexy herre-undertøy? Hva er sexy på menn da.. Altså, jeg liker best en skikkelig fin boxershorts, jeg. Eller er det 'ut' nå..? 0 Siter
Gjest Noen forslag Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hva med yndlings sjokoladen hans og en god film som er på topp 10 lista for tiden? Verktøy som han ikke har? Nytt fotoapparat? Ipod? Liker han alkohol? konjakk? Sigar? Klippekort på bilvask? Nye gode joggesko? Hørespill på bok som han kan høre på når han er ute og trimmer? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Til meg eller han? Kjøpe sexy undertøy til meg selv, innpakket til ham, for å glede ham, er det det du mener? Egentlig en Genial idé!! ;o) Men jeg lurer på om den blir litt for søkt, liksom? Eller mente du rett og slett sexy herre-undertøy? Hva er sexy på menn da.. Altså, jeg liker best en skikkelig fin boxershorts, jeg. Eller er det 'ut' nå..? Du kler deg opp i sexy undertøy når sengetiden kommer og tar en stor rød sløyfe rundt livet og lar ham pakke opp! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.