Faure Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Det gjør jeg. Jeg husker filmen fra barndommen da jula var trygg og god. Barndommens jul finnes ikke mer. Nære personer er døde, og ingen nye har kommet til. http://www.youtube.com/watch?v=PeVaj4zkWy0 0 Siter
Gjest Auroria Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Ja. Så den første gang som seks-åring og gråt mine bidige tårer. Feller fortsatt noen tårer når jeg ser den filmen. Det har med hele stemningen å gjøre. Musikken. Minner som dukker opp. En fantastisk julekortfilm til ettertanke 0 Siter
Faure Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Ja. Så den første gang som seks-åring og gråt mine bidige tårer. Feller fortsatt noen tårer når jeg ser den filmen. Det har med hele stemningen å gjøre. Musikken. Minner som dukker opp. En fantastisk julekortfilm til ettertanke Slutten er veldig trist ja. Har man sett den en gang så sitter følelsen i. Musikken er bare herlig. Historien, sammen med minnnene fra barndommen gjør det til en sterk opplevelse å se den igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.