Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig å fryse så langt inni benmargen, som jeg gjør nå? Jeg har dusjet, og badet, og får ikke følelsen "behagelig". Jeg har hatt ei feberheit natt. Er uvel og out of order.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg føler at det er mulig når jeg har feber i allefall. Ta paracet for å få ned feberen, det er vel det eneste somhjelper.

Pakk deg inn i pledd på sofaen. God bedring! Ikke helt rette dagen å være syk på *klem*

Skrevet

Tykke ullsokker og ditto ullpledd. Varm drikke og paracet. Håper du har hjelp til å ordne middagen i dag?

Skrevet

Uff, kjipt at du er syk i dag.. vet om flere som ligger i influensa i disse dager :o(

Jeg håper at du får en så fin julekveld som mulig, pakk deg inn i gode pledd, ha godt på beina og kjør på med paracet. Husk masse drikke (helst vann). Men alt dette vet du vel :o)

Riktig god bedring og ønske om en så god jul som mulig med juleklem fra

Skrevet

Du fryser når feberen stiger. Som de andre sier, så spørs det om ikke julefeiringen din primært kommer til å bestå av paracet og ullpledd (i de periodene du fryser).

Håper du kommer deg litt i løpet av dagen sånn at du får en ok julekveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...