Lotte :o) Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hvordan er det mulig å fryse så langt inni benmargen, som jeg gjør nå? Jeg har dusjet, og badet, og får ikke følelsen "behagelig". Jeg har hatt ei feberheit natt. Er uvel og out of order. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Jeg føler at det er mulig når jeg har feber i allefall. Ta paracet for å få ned feberen, det er vel det eneste somhjelper. Pakk deg inn i pledd på sofaen. God bedring! Ikke helt rette dagen å være syk på *klem* 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Tykke ullsokker og ditto ullpledd. Varm drikke og paracet. Håper du har hjelp til å ordne middagen i dag? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Uff, kjipt at du er syk i dag.. vet om flere som ligger i influensa i disse dager ( Jeg håper at du får en så fin julekveld som mulig, pakk deg inn i gode pledd, ha godt på beina og kjør på med paracet. Husk masse drikke (helst vann). Men alt dette vet du vel ) Riktig god bedring og ønske om en så god jul som mulig med juleklem fra 0 Siter
frosken Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Du fryser når feberen stiger. Som de andre sier, så spørs det om ikke julefeiringen din primært kommer til å bestå av paracet og ullpledd (i de periodene du fryser). Håper du kommer deg litt i løpet av dagen sånn at du får en ok julekveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.