sort som natta Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 nemlig ingen aktivitet her på DOL... For de av dere som feirer jula,håper jeg det går bra!!vet jo om en del som gruer seg voldsomt!(familie-konflikter,rus-misbruk,ensomhet etc) 0 Siter
adelie Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hei på deg! Leste i avisen i går at en nettpause (altså pause fra RL) er erstatningen for en røykepause. Så når tar jeg en timeout iallfall. Det er ikke helt tomt her! 0 Siter
adelie Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Hei på deg! Leste i avisen i går at en nettpause (altså pause fra RL) er erstatningen for en røykepause. Så når tar jeg en timeout iallfall. Det er ikke helt tomt her! Det er visst tomt likevel.. 0 Siter
sort som natta Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 jeg er her jo,men jeg regnes vel ikke... kjedelig jul på meg i år gitt:( synd jeg ikke fikk jobbet ved bymisjonen som ønsket(er visst for syk).hadde vært greit med noe nyttig tidsfordriv 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Har alltid min gamle nabo i tankene på julaften,han sitter mye alene,kjøpe en gave til han da så jeg håper han satte pris på det. Han har alltid likt seg best alene,men det må jo bli ensomt. 0 Siter
sort som natta Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Har alltid min gamle nabo i tankene på julaften,han sitter mye alene,kjøpe en gave til han da så jeg håper han satte pris på det. Han har alltid likt seg best alene,men det må jo bli ensomt. godt tenkt,det da:) huske på de som ikke har alternativer.... vanligvis ville jeg jobbet frivillig i dag,men siden det ikke gikk,har dagen vært meget lang og kjedelig! 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 godt tenkt,det da:) huske på de som ikke har alternativer.... vanligvis ville jeg jobbet frivillig i dag,men siden det ikke gikk,har dagen vært meget lang og kjedelig! Uff! Så kjipt! Håper du får en bedre dag i dag : ) 0 Siter
Gjest sluttslutt Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg gruer meg voldsomt til i ettermiddag. Da kommer en som jeg misliker til de grader. Mest lyst til å servere suppe med gift i... 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 jeg er her jo,men jeg regnes vel ikke... kjedelig jul på meg i år gitt:( synd jeg ikke fikk jobbet ved bymisjonen som ønsket(er visst for syk).hadde vært greit med noe nyttig tidsfordriv ''men jeg regnes vel ikke'' Klart du regnes! Jeg trodde du var borte. Selv var jeg bare innom, og det så ut som jeg var den eneste. Håper du har det bedre i dag. 0 Siter
sort som natta Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 ''men jeg regnes vel ikke'' Klart du regnes! Jeg trodde du var borte. Selv var jeg bare innom, og det så ut som jeg var den eneste. Håper du har det bedre i dag. det har jeg:) sov godt og lenge,og er i god form:) 0 Siter
adelie Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 det har jeg:) sov godt og lenge,og er i god form:) Fint. Jeg sov også godt og lenge. Herlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.