AneM1365380603 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 *HAHA* Vi reiv og sleit i døra slik at vi skulle slippe å betale en tier ;-P ''Vi reiv og sleit i døra slik at vi skulle slippe å betale en tier ;-P'' Nei, så ille var det ikke Dere visste ikke at det var opptatt, og trodde døra var treg. Husker jeg riktig? 0 Siter
Faure Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Jeg påstår ingenting, hehe. Det høres bare mer sannsynlig ut enn at en bevisst venter på at andre skal betale. Hvis jeg må på do gidder jeg ikke å stå å vente på noen. Jeg kan jo risikere at det kommer noen som deg ''Jeg påstår ingenting, hehe. Det høres bare mer sannsynlig ut enn at en bevisst venter på at andre skal betale.'' Helt uenig i det. Det er en kultur for å snike seg inn der, ellers hadde det ikke skjedd så ofte. ''Hvis jeg må på do gidder jeg ikke å stå å vente på noen. Jeg kan jo risikere at det kommer noen som deg ;)'' Koster ikke så mye å si "unnskyld, er det greit at jeg går inn sammen med deg?", men vanlig høflighet er akkurat ikke vanlig i Oslo. 0 Siter
Faure Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Så lenge det ikke går ut over noen, så klarer jeg bare ikke å hisse meg opp over dette. Hverdagen min er for travel til å bry meg med slikt Ja grunnprinsipper om høflighet går vanligvis fløyten i disse dager grunnet en hektisk hverdag. Trist men sant 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 ''Jeg påstår ingenting, hehe. Det høres bare mer sannsynlig ut enn at en bevisst venter på at andre skal betale.'' Helt uenig i det. Det er en kultur for å snike seg inn der, ellers hadde det ikke skjedd så ofte. ''Hvis jeg må på do gidder jeg ikke å stå å vente på noen. Jeg kan jo risikere at det kommer noen som deg ;)'' Koster ikke så mye å si "unnskyld, er det greit at jeg går inn sammen med deg?", men vanlig høflighet er akkurat ikke vanlig i Oslo. Jeg gir meg! Jeg bor ikke i Oslo, så jeg kjenner ikke til noen snikekultur der. Jeg får sørge for å spise og drikke lite før jeg skal på offentlige steder der i allefall 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg tenkte mest mulig valuta for pengene:-) Jeg skal være ekstremt nøden før jeg gjør nr 2 på slike steder, så da tenker jeg bare på nr 1 i en slik sammenheng...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Medisterkaker??? Nei her har det vært pinnekjøtt m/tilbehør, men uten alkohol. Eg har faktisk vært i skogen og hogd (med sag) juletre i dag, trodde de solgte slikt i dag men tok feil. Vi har til og med hatt sjølvaste Julenissen på besøk (vi har ei jente på 6 år i familien) men han begynte å vrøvle om global oppvarming o.l., og at det derfor var vanskelig fremkommelig med reinsdyr for tiden. Merkelig skrue må eg si...:-) ''Eg har faktisk vært i skogen og hogd (med sag) juletre i dag, trodde de solgte slikt i dag men tok feil.'' Hvem sin skog? ;-) 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Jeg gir meg! Jeg bor ikke i Oslo, så jeg kjenner ikke til noen snikekultur der. Jeg får sørge for å spise og drikke lite før jeg skal på offentlige steder der i allefall Eller du kan betale for deg som andre. Jeg skal heller begynne å gå på det toalettet som er på Oslo S, der det sitter en sur mann fra India. Koster bare seks kroner der, rett og slett et kupp Må gå et stykke, men da slipper jeg problemet 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg skal være ekstremt nøden før jeg gjør nr 2 på slike steder, så da tenker jeg bare på nr 1 i en slik sammenheng...;-) Jeg har ikke noe valg. Jeg har veldig problemer med magen enkelte dager og må komme meg på do i en viss fart og da kan det godt være at jeg mangler en 5-er eller 10-er og ikke kan ta meg tid til og veksle og da hender jeg er en av de faure irriterer seg over:-) Det er skikkelig ubehagelig. 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg påstår ingenting, hehe. Det høres bare mer sannsynlig ut enn at en bevisst venter på at andre skal betale. Hvis jeg må på do gidder jeg ikke å stå å vente på noen. Jeg kan jo risikere at det kommer noen som deg ''Hvis jeg må på do gidder jeg ikke å stå å vente på noen.'' Enig:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Eller du kan betale for deg som andre. Jeg skal heller begynne å gå på det toalettet som er på Oslo S, der det sitter en sur mann fra India. Koster bare seks kroner der, rett og slett et kupp Må gå et stykke, men da slipper jeg problemet Det høres ut som du er ofte på toalettet der i og med at du irriterer deg sånn over det 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Jeg skal være ekstremt nøden før jeg gjør nr 2 på slike steder, så da tenker jeg bare på nr 1 i en slik sammenheng...;-) Jeg også, men jeg passer alltid på å legge godt med papir på doringen først, og ser til at ikke buksen ikke berører gulvet når jeg har den på knærene. Sliter med luft, var flaut før, men nå gir jeg blanke. 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 ''Hvis jeg må på do gidder jeg ikke å stå å vente på noen.'' Enig:-) 10 kroner er faktisk litt penger. Når det jevnlig kommer idioter og putter på, så lønner det seg å holde seg litt 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''Hvis jeg må på do gidder jeg ikke å stå å vente på noen.'' Enig:-) Man er da bare glad for at toalettet er ledig. 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg gir meg! Jeg bor ikke i Oslo, så jeg kjenner ikke til noen snikekultur der. Jeg får sørge for å spise og drikke lite før jeg skal på offentlige steder der i allefall Jeg innbiller meg at din måte å oppføre seg på på offentlige doer vil være 99.99% gangbar på doer i hovedstaden også;-) Viktigere er det å huske på regelen "stå til høyre - gå til venstre" i rulletrapper og på rullebånd; i særdeleshet på Oslo S, der folk kanskje har dårlig tid for å rekke et lokaltog;-) 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Jeg har ikke noe valg. Jeg har veldig problemer med magen enkelte dager og må komme meg på do i en viss fart og da kan det godt være at jeg mangler en 5-er eller 10-er og ikke kan ta meg tid til og veksle og da hender jeg er en av de faure irriterer seg over:-) Det er skikkelig ubehagelig. No problem. Er bare å si "jeg har ikke en tier og jeg har så veldig vondt i magen, kan jeg få slippe inn sammen med deg?". Greit det, men skal jeg da måtte gi deg det ledige toalettet selvom jeg trenger det selv? 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 10 kroner er faktisk litt penger. Når det jevnlig kommer idioter og putter på, så lønner det seg å holde seg litt Jeg går ikke så ofte på off do i Oslo, så det er ikke noe problem. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg innbiller meg at din måte å oppføre seg på på offentlige doer vil være 99.99% gangbar på doer i hovedstaden også;-) Viktigere er det å huske på regelen "stå til høyre - gå til venstre" i rulletrapper og på rullebånd; i særdeleshet på Oslo S, der folk kanskje har dårlig tid for å rekke et lokaltog;-) Slike regler kjenner jeg ikke til i det hele tatt. jeg er vestlending i en nordlands kropp ;o) 0 Siter
fresja Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg har opplevd å gå i "timesvis" å lete etter toilett i en fremmed by. Da jeg endelig fant et, kostet det noe, og jeg hadde selvsagt feil mynt. Så måtte jeg ut igjen får å forsøke å veksle i en butikk. Det var herlig å endelig få tømt seg! 0 Siter
Faure Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Jeg innbiller meg at din måte å oppføre seg på på offentlige doer vil være 99.99% gangbar på doer i hovedstaden også;-) Viktigere er det å huske på regelen "stå til høyre - gå til venstre" i rulletrapper og på rullebånd; i særdeleshet på Oslo S, der folk kanskje har dårlig tid for å rekke et lokaltog;-) Jeg sier ofte "unnskyld" hvis jeg skal henvende meg til noen, men det ser ut som at folk ikke vet hva det ordet betyr mer. Står det noen i veien koster det ingenting å bruke det. 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Slike regler kjenner jeg ikke til i det hele tatt. jeg er vestlending i en nordlands kropp ;o) ;-) De burde hatt skilt i alle rulletrapper! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.