Gå til innhold

Hva slags presanger fikk dere?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230221988' post='4047528]

Jeg hadde tok bare litt feil, AneM... kunne jo vært rett, dah. *ønske meg til neste jul* ;-)

''*ønske meg til neste jul* ;-)''

En vibrerende and altså??-))

Skrevet

''*ønske meg til neste jul* ;-)''

En vibrerende and altså??-))

Ja, det kunne vært koselig det, da! Synes du ikke? ;-) Jeg har badekar... hjemmespa med noko attåt *hehe*

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230222386' post='4047532]

Ja, det kunne vært koselig det, da! Synes du ikke? ;-) Jeg har badekar... hjemmespa med noko attåt *hehe*

Men en and da... Ser for meg en med smale øyne og tunga ute, hihi.

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230222386' post='4047532]

Uff,... Snuppa på 3 år synger Barbie girl litt feil her: "I'm a horny girl in a horny world...".

Nå får vi ha litt sangundervisning her ;o)

Gjest Lille Guro
Skrevet

*hehe* Syntes det var litt i overkant ja, men jeg ramset nå opp det jeg fikk alikevel. :o)

;o)

Skrevet

Men en and da... Ser for meg en med smale øyne og tunga ute, hihi.

Nei... skjerp deg, AneM... eller: finnes det? ;-)

Skrevet

Uff,... Snuppa på 3 år synger Barbie girl litt feil her: "I'm a horny girl in a horny world...".

Nå får vi ha litt sangundervisning her ;o)

Å, guri....! Hvorfor dukka horny opp?

Her synges det Abba "Honey, honey"... :-)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230223376' post='4047544]

Å, guri....! Hvorfor dukka horny opp?

Her synges det Abba "Honey, honey"... :-)

Aner ikke. Det er en stund siden den sangen har duret her. Det har jo kun vært Abba.

Skrevet

Et hjemmelaget skrin med flaxlodd og snop oppi, en taklampe til soverommet, to varme tepper til campinglivet,bestikk, brødrister og en herlig lang strikkejakke :)

Skrevet

Digitalkamera

Smoothieblender

Boka om snåsakailln:)

Kaffetrakter

Pannekakejern

Lampe

Skrevet

Digitalkamera, fleecegenser, glass i en serie jeg samler på, bestikk, glass og service til hytta, kremer, ullundertøy, vakkert bilde malt av sønnen min :-)

Skrevet

Av mannen min fikk jeg øredobber i ametyst som matcher kjedet jeg fikk til bursdagen min i fjor, og en rosa iPod Nano!!! Kjempefornøyd :D

Jeg fikk også flotte ting ungene hadde laget på skolen og i barnehagen.

Jeg fikk hårføner av svigerforeldrene mine - akkurat som jeg ønsket meg.

Skrevet

Av mannen min fikk jeg øredobber i ametyst som matcher kjedet jeg fikk til bursdagen min i fjor, og en rosa iPod Nano!!! Kjempefornøyd :D

Jeg fikk også flotte ting ungene hadde laget på skolen og i barnehagen.

Jeg fikk hårføner av svigerforeldrene mine - akkurat som jeg ønsket meg.

Ting ting ting ting, vi elsker ting. Synd man ikke kan ta de med når man dør, men man kan jo glede seg over de så lenge man lever.

Skrevet

Ting ting ting ting, vi elsker ting. Synd man ikke kan ta de med når man dør, men man kan jo glede seg over de så lenge man lever.

Skrevet

Nemlig, vi kan glede oss over dem mens vi lever :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...