Gå til innhold

Nå er jula over for denne gang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå kan dere endelig slutte med alle Juletrådene, det blir deilig.

Men nå dukker det vel opp en bråte med "bytte gaver" innlegg fremover...:-(

Skrevet

Hehe, ja det er like sikkert som at du blir full på nyttårsaften :)

Skrevet

Ja ihvertfall her på dol!

..eller kanskje det bare er all granbaret innimellom alle mulige 'sprekker' i huset som varer til påske?

Skrevet

Ikke glem slanke-innleggene på nyåret...

Uff, de hadde eg (heldigvis) glemt!

Skrevet

..eller kanskje det bare er all granbaret innimellom alle mulige 'sprekker' i huset som varer til påske?

Eg tror faktisk det er furu vi har i år!?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nå skal jeg klage over alt jeg ikke fikk, klage over det jeg fikk, og så skal jeg slanke meg, finne nyttårsforsett, begynne nytt og bedre liv osv osv Så det skal jeg nå lage tråder om.

;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1230160657' post='4047228]

Nå skal jeg klage over alt jeg ikke fikk, klage over det jeg fikk, og så skal jeg slanke meg, finne nyttårsforsett, begynne nytt og bedre liv osv osv Så det skal jeg nå lage tråder om.

;o)

Eg vurderer å ta permisjon herifra...:)

Gjest Shira :o)
Skrevet

He he, jeg også ;o) Neida, det er jo sjarmen med Dol. Vi liker oss her uansett hva vi prøver og innbille oss eller andre ;o)

AneM1365380603
Skrevet

Du får holde ut noen dager til :o)

Nå går mannen min og 5-åringen til køys. Hun gikk noe motvillig. B-menneske som sin mor... Jeg legger merke til det fordi hun skravler bare mer og mer, høyere og høyere ;)

Jeg blir litt til.

Skrevet

Du får holde ut noen dager til :o)

Nå går mannen min og 5-åringen til køys. Hun gikk noe motvillig. B-menneske som sin mor... Jeg legger merke til det fordi hun skravler bare mer og mer, høyere og høyere ;)

Jeg blir litt til.

Eg merker eg blir litt sliten etter alt julestyret, så den eneste plassen det er fredelig no er på soverommet (eg tok en hvit løgn og sa eg skulle sove) så nå slapper eg av etter en fin dag, spesielt etter klokka 1900 da stresset var ferdig.

Skrevet

Du får ha et Godt Nytt År da!

*rakk det før du stakk* ;-)

Skrevet

Du får ha et Godt Nytt År da!

*rakk det før du stakk* ;-)

Godt Nyttår til deg også! :)

Skrevet

Eg tror faktisk det er furu vi har i år!?

Neida, vi har jo selvsagt aldri furu som juletre;-)

Skrevet

Neida, vi har jo selvsagt aldri furu som juletre;-)

Ja eg vet da pokker ka vi har her i huset, har allerede glemte hvilket tre som hadde de lange nålene.

Men uansett om det er gran eller furu, så er det ihvertfall ikkje fra Danmark eller Iran. :)

AneM1365380603
Skrevet

Ja eg vet da pokker ka vi har her i huset, har allerede glemte hvilket tre som hadde de lange nålene.

Men uansett om det er gran eller furu, så er det ihvertfall ikkje fra Danmark eller Iran. :)

Du som er så kvalitetsbevisst bør da vite om du har gran eller furu....!

Skrevet

*S* Mulig du har furu - jeg bare harselerte med at det ikke er "riktig type juletre" ;-)

Selv har vi et tre fra Hallingdalen, i flg selgeren.

Skrevet

Du som er så kvalitetsbevisst bør da vite om du har gran eller furu....!

Eg tror det er furu!

Vi har ihvertfall det treet som har _lengst_ nåler og drysser minst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...