morsan Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ...heter en overskrift på .no akkurat nå, ledsaget av bilde av følgende _super_kjendiser!! - ungkaren (Kjos??) - bonderomantikk-Guro - Lene Alexandra - et par jeg ikke kjenner igjen/vet om (har ikke klikket på artikkelen) MEGA-kjendiser, med andre ord!;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Jeg så også dette, og tenkte - hvem er dette?! Makan til agurknytt. 97% vann, og resten er ukjent ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230198326' post='4047364] Jeg så også dette, og tenkte - hvem er dette?! Makan til agurknytt. 97% vann, og resten er ukjent ;-) Hvordan går det sånn helsemessig? Håper det har gått bra med deg & dine:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Hvordan går det sånn helsemessig? Håper det har gått bra med deg & dine:-) Formen er forferdelig. Jeg karret meg gjennom gårdagen, og i dag er det helt elendig. Hvis jeg ikke blir bedre snart, mistenker jeg bronkitt/lungebetennelse. Jeg har vondt lengre ned i systemet, enn halsen... og feberen gir seg ikke. Jeg har svettet ut tre nattskjorter i natt, dusjet kl halv tre, og måtte legge meg i en annen seng pga at den ene var søkkblaut av svette... *veldig oppgitt* 0 Siter
morsan Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230201659' post='4047398] Formen er forferdelig. Jeg karret meg gjennom gårdagen, og i dag er det helt elendig. Hvis jeg ikke blir bedre snart, mistenker jeg bronkitt/lungebetennelse. Jeg har vondt lengre ned i systemet, enn halsen... og feberen gir seg ikke. Jeg har svettet ut tre nattskjorter i natt, dusjet kl halv tre, og måtte legge meg i en annen seng pga at den ene var søkkblaut av svette... *veldig oppgitt* Huff&huff, stakkar deg! :-( Det er aldri morsomt å være så syk, men enda verre når man er det i jula/på julaften (*erfaring*). God bedring! :-) Du får si til barna at de får være slike nissens små hjelpere, bare at de hjelper mamme istedet, med å hente drikke osv:-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230201659' post='4047398] Formen er forferdelig. Jeg karret meg gjennom gårdagen, og i dag er det helt elendig. Hvis jeg ikke blir bedre snart, mistenker jeg bronkitt/lungebetennelse. Jeg har vondt lengre ned i systemet, enn halsen... og feberen gir seg ikke. Jeg har svettet ut tre nattskjorter i natt, dusjet kl halv tre, og måtte legge meg i en annen seng pga at den ene var søkkblaut av svette... *veldig oppgitt* Å huff! Føler med deg. God bedring til deg. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230201659' post='4047398] Formen er forferdelig. Jeg karret meg gjennom gårdagen, og i dag er det helt elendig. Hvis jeg ikke blir bedre snart, mistenker jeg bronkitt/lungebetennelse. Jeg har vondt lengre ned i systemet, enn halsen... og feberen gir seg ikke. Jeg har svettet ut tre nattskjorter i natt, dusjet kl halv tre, og måtte legge meg i en annen seng pga at den ene var søkkblaut av svette... *veldig oppgitt* God bedring til deg. *klem* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Huff&huff, stakkar deg! :-( Det er aldri morsomt å være så syk, men enda verre når man er det i jula/på julaften (*erfaring*). God bedring! :-) Du får si til barna at de får være slike nissens små hjelpere, bare at de hjelper mamme istedet, med å hente drikke osv:-) Hehe, ja, de er forsåvidt snille, men guttene ryker fort i tottene på hverandre, særlig nå som nye spill etc er i hus. Krangling om hvem som er hva i spill på ps2 etc *snork* Jeg er glad jeg var i rute til jul i god tid, og at mamma & pappa var her i går. :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Å huff! Føler med deg. God bedring til deg. Takk :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 God bedring til deg. *klem* Thanx :-) Om jeg hadde vært mann, så hadde jeg følt meg "tasksle(j)e"... 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230203978' post='4047424] Thanx :-) Om jeg hadde vært mann, så hadde jeg følt meg "tasksle(j)e"... ''Thanx :-) Om jeg hadde vært mann, så hadde jeg følt meg "tasksle(j)e"...'' Hva i all verden er det du prøver å si nå? At du føler deg "takjlat"? Det er da ikke noen s i det ordet...! *Streng* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 ''Thanx :-) Om jeg hadde vært mann, så hadde jeg følt meg "tasksle(j)e"...'' Hva i all verden er det du prøver å si nå? At du føler deg "takjlat"? Det er da ikke noen s i det ordet...! *Streng* Du er inne på helt feil ord. Slått i taska, og dialekt fra litt utafor byen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230207511' post='4047445] Du er inne på helt feil ord. Slått i taska, og dialekt fra litt utafor byen. Åkei - da er det greit ass. ;o) Taskslien. Kanskje? Ukjent ord for meg. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Åkei - da er det greit ass. ;o) Taskslien. Kanskje? Ukjent ord for meg. Likt, på forskjellig dialekt, for min del langt utpå Fosen. Det heter sikkert pongdængt på Hølonda, og bokmålsvarianten er kanskje.. rundjulte baller? ;-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230203978' post='4047424] Thanx :-) Om jeg hadde vært mann, så hadde jeg følt meg "tasksle(j)e"... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.