Gå til innhold

Slik feirer kjendisene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...heter en overskrift på .no akkurat nå, ledsaget av bilde av følgende _super_kjendiser!!

- ungkaren (Kjos??)

- bonderomantikk-Guro

- Lene Alexandra

- et par jeg ikke kjenner igjen/vet om (har ikke klikket på artikkelen)

MEGA-kjendiser, med andre ord!;-)

Skrevet

Jeg så også dette, og tenkte - hvem er dette?! Makan til agurknytt. 97% vann, og resten er ukjent ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230198326' post='4047364]

Jeg så også dette, og tenkte - hvem er dette?! Makan til agurknytt. 97% vann, og resten er ukjent ;-)

Hvordan går det sånn helsemessig? Håper det har gått bra med deg & dine:-)

Skrevet

Hvordan går det sånn helsemessig? Håper det har gått bra med deg & dine:-)

Formen er forferdelig. Jeg karret meg gjennom gårdagen, og i dag er det helt

elendig. Hvis jeg ikke blir bedre snart, mistenker jeg

bronkitt/lungebetennelse. Jeg har vondt lengre ned i systemet, enn halsen... og feberen gir seg ikke. Jeg har svettet ut tre nattskjorter i natt, dusjet kl halv tre, og måtte legge meg i en annen seng pga at den ene var søkkblaut av svette...

*veldig oppgitt*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230201659' post='4047398]

bronkitt/lungebetennelse. Jeg har vondt lengre ned i systemet, enn halsen... og feberen gir seg ikke. Jeg har svettet ut tre nattskjorter i natt, dusjet kl halv tre, og måtte legge meg i en annen seng pga at den ene var søkkblaut av svette...

*veldig oppgitt*

Huff&huff, stakkar deg! :-( Det er aldri morsomt å være så syk, men enda verre når man er det i jula/på julaften (*erfaring*).

God bedring! :-) Du får si til barna at de får være slike nissens små hjelpere, bare at de hjelper mamme istedet, med å hente drikke osv:-)

Skrevet

*veldig oppgitt*

Å huff! Føler med deg. God bedring til deg.

Skrevet

*veldig oppgitt*

God bedring til deg.

*klem*

Skrevet

Huff&huff, stakkar deg! :-( Det er aldri morsomt å være så syk, men enda verre når man er det i jula/på julaften (*erfaring*).

God bedring! :-) Du får si til barna at de får være slike nissens små hjelpere, bare at de hjelper mamme istedet, med å hente drikke osv:-)

Hehe, ja, de er forsåvidt snille, men guttene ryker fort i tottene på hverandre, særlig nå som nye spill etc er i hus. Krangling om hvem som er hva i spill på ps2 etc *snork*

Jeg er glad jeg var i rute til jul i god tid, og at mamma & pappa var her i går. :-)

Skrevet

Å huff! Føler med deg. God bedring til deg.

Takk :-)

Skrevet

God bedring til deg.

*klem*

Thanx :-) Om jeg hadde vært mann, så hadde jeg følt meg "tasksle(j)e"...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230203978' post='4047424]

''Thanx :-) Om jeg hadde vært mann, så hadde jeg følt meg "tasksle(j)e"...''

Hva i all verden er det du prøver å si nå? At du føler deg "takjlat"? Det er da ikke noen s i det ordet...! *Streng*

Skrevet

''Thanx :-) Om jeg hadde vært mann, så hadde jeg følt meg "tasksle(j)e"...''

Hva i all verden er det du prøver å si nå? At du føler deg "takjlat"? Det er da ikke noen s i det ordet...! *Streng*

Du er inne på helt feil ord.

Slått i taska, og dialekt fra litt utafor byen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230207511' post='4047445]

Du er inne på helt feil ord.

Slått i taska, og dialekt fra litt utafor byen.

Åkei - da er det greit ass. ;o) Taskslien. Kanskje? Ukjent ord for meg.

Skrevet

Åkei - da er det greit ass. ;o) Taskslien. Kanskje? Ukjent ord for meg.

Likt, på forskjellig dialekt, for min del langt utpå Fosen. Det heter sikkert pongdængt på Hølonda, og bokmålsvarianten er kanskje.. rundjulte baller? ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230203978' post='4047424]

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...