Gå til innhold

FU: Julepromillen?

Anbefalte innlegg

Gjest ble noen drinker her ja...
Skrevet

jeg er vel den eneste her som drakk meg god og full,men så det er klart;UTEN BARN!!!!jeg drakk vel 10 drinker fordelt på noen timer...promille vet jeg ikke.deilig det:) og ikke så mye at man får hang-over heller(men akkurat det vet jeg varierer fra person til person!)

Er godt folk har respekt for at barn og fyll ikke hører sammen! i år var jeg uten barn i jula,så hvorfor ikke...neste år blir det ikke alkohol.

Skrevet

Vi drakk nydelig vin til maten og det skammer jeg meg ikke for et sekund. ;o)

Men det var et svært dannet lag, og lykkelige barn og voksne som koste seg sammen. Oppkast- og tårefritt.

Skrevet

Fredelige former. Ble ei juleøl til maten og et glass rødvin etterpå. Julebrus og pepsi max innimellom.

Skrevet

Så at justisministeren forteller foreldre ikke skal drikke alkohol faller rett i jord, fordi de som er måtholdne fra før, får dårlig samvittighet om de drikker et glass vin eller to, mens de det virkelig gjelder drikker seg fulle uansett;((

It `s a loose, loose situation.

Jeg jobbet en gang med en som nærmest skrøt av at han og svogeren hans satte til livs en helflaske akevitt til juledagsfrokosten.... Tviler på at han endrer drikkesett uansett hva Stirberget måtte mene om saken.

Skrevet

Jeg hadde 2-3 glass med tomtebrygg til middagen, ikke særlig sterk den. Så hadde jeg 2-3 kopper med rødvinsgløgg ut på kvelden :-)

Nå sitter jeg med en boks øl!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...